Recensie Lynna/Anna, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Medellín

Newbie
24
02/08/24
12
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze heeft haar profiel verwijderd of tijdelijk gedeactiveerd maar ik ben er vorige maand geweest en ik dacht het toch maar eventjes te delen.
Lynna communiceerde vlot op WA, ook op een moment dat haar profiel niet actief was. Ze ontving in een ongelofelijk sjofel appartementsblok in de Diamantbuurt (ten Zuid-Westen van Centraal Station.

Ze kwam opendoen in een t-shirt en met een string aan. Haar erg knappe foto's verraadden al dat ze aan haar gezichtje had laten prutsen maar het was niet lelijk. Ze was wel wat bijgekomen maar in tegenstelling tot de foto's bleek ze dikke borsten te hebben. Mooi meegenomen!

Ik vroeg 30min enkel blowjob zc met CIM. Het begin was wat fletsjes, hoewel met oogcontact, maar ik merkte al dat mijn erectie begon te minderen, dus ik heb me op m'n knieën gezet, mn hand onder haar string gestoken en met haar anusje gespeeld waar ze wel wat reactie op gaf.

Daarna liet ze me haar facefucken, wat heerlijk is als ge uw vinger in haar gat hebt zitten. Na nog een paar minuutjes kwam ik schokkend in haar mond.

Ze was vriendelijk en sprak goed Engels maar ik wilde snel door. Ergens heeft die treurige-dvp sfeer nog wel iets: ge weet allebei waarom ge er zijt en wat er moet gebeuren. Geen trots, geen zenuwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan