Kennen jullie een leuke dame tot een jaar of 35 bij Lynn Somers/Minderhout die TZ, PZC en NMC doet?
Bij voorbaat dank
Hans
Bij voorbaat dank
Hans
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe oud zijn de dames daar?PZC en NMC doen ze daar allemaal en degene die ik tot nu toe ben tegengekomen doen ook allemaal aan TZ,
alleen jonger dan 35 dat is daar wat meer zoekwerk![]()
De jongste zal ergens rond de 25 zijn en de oudste 70!Hoe oud zijn de dames daar?
Weet je de naam/namen van een redelijk jong en goede dame(s) daar?De jongste zal ergens rond de 25 zijn en de oudste 70!
Dat is een wisselende bezetting. De meeste dames bij Lynn werken (af en toe) wel eens in Minderhout. Wie waar aanwezig is kun je iedere ochtend vanaf een uur of 8 zien op Lynn's redlights advertentie.Iemand die weet welke dames er tegenwoordig in Minderhout te treffen zijn?
Lotte is een vieze vrouw, haar en kleding zijn altijd vies,Zijn er ervaringen met het tietenwonder Lotte![]()
En n.z.c word daar toegestaan ?Lotte is een vieze vrouw, haar en kleding zijn altijd vies,
en als je de extra's waar ik niet om heb gevraagd (c.i.m. en n.z.c) niet betaalt, word je binnen 20 minuten weggestuurd.
Slechte ervaring ,echt!
Ja, dat is ook altijd mijn ervaring geweest. Maar de wisseling van dames is ook dhoewel het al een tijdje geleden is, ben ik toch al heel wat keren bij Lynn Somers geweest, over the years. Zowel in Minderhout als Mol, zeker bij 10 verschillende dames.
Nog nooit is me daar iets opgedrongen of aangeboden dat ik niet had gevraagd, en al zeker geen nzc.
De standaard service van alle dames is inclusief tongzoenen en pzc.
Dat er al eens een mindere ervaring of een mindere "klik" was, lijkt me ook maar logisch, maar over het algemeen is het enthousiasme en de geleverde service van deze rijpere dames prima.
Ik heb Lynn een e-mail geschreven, maar ik denk dat ze alleen geïnteresseerd in geld verdienen...En n.z.c word daar toegestaan ?
Op foto is het al niet mijn meug en dan nog in het echt blijkbaar nog een vuil mens.
Lyn zou haar buiten moeten zetten.
Hier schrik toch even van. Nu is Kim niet mijn keuze bij Lynn, heb het meer voor de gilfjes, maar toch.Er was een advertentie op dinsdag 17 oktober.Bekijk bijlage 139661