Recensie Lunita, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
13/01/25
16
4
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/beautiful-professional-masseuse.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag op ontdekking gegaan bij de prachtige Lunita. Afspraak maken ging snel en vlot via Whatsapp waarbij ze de verschillende massages voorstelt.

Lunita spreekt enkel Spaans en is even schuw als ze mooi is. Het is de jongedame uit de recensie, maar zo wulps als de foto's daar doen uitschijnen is de ervaring niet.

De focus ligt op massage die gegeven wordt in een mooi lingeriesetje. Dat blijft de hele tijd aan, maar geeft absoluut een glimp van haar bijzonder mooie lichaam.

Aan het einde van de massage volgt een HJ, die redelijk rechttoe rechtaan is zonder veel sensualiteit. Ofwel is ze nieuw in het vak, ofwel is het een bijverdienste.

Mij stoorde het niet omdat ik echt genoten heb van de massage, die is echt zeer goed. Wil je een meer erotische ervaring dan zijn er (veel) andere dames die je beter zullen bedienen.

Conclusie: zalige massage door een enorm mooi meisje, het erotische is zowel voor de klant als Lunita "extra".

Vandaag op ontdekking gegaan bij de prachtige Lunita. Afspraak maken ging snel en vlot via Whatsapp waarbij ze de verschillende massages voorstelt.

Lunita spreekt enkel Spaans en is even schuw als ze mooi is. Het is de jongedame uit de recensie, maar zo wulps als de foto's daar doen uitschijnen is de ervaring niet.

De focus ligt op massage die gegeven wordt in een mooi lingeriesetje. Dat blijft de hele tijd aan, maar geeft absoluut een glimp van haar bijzonder mooie lichaam.

Aan het einde van de massage volgt een HJ, die redelijk rechttoe rechtaan is zonder veel sensualiteit. Ofwel is ze nieuw in het vak, ofwel is het een bijverdienste.

Mij stoorde het niet omdat ik echt genoten heb van de massage, die is echt zeer goed. Wil je een meer erotische ervaring dan zijn er (veel) andere dames die je beter zullen bedienen.

Conclusie: zalige massage door een enorm mooi meisje, het erotische is zowel voor de klant als Lunita "extra".
Kan latina liefhebber alleen maar gelijk geven. Lief, mooi meisje, met fijne massage maar die totaal niet thuishoort op het forum redlights.
Zij zou beter de happy end vergeten en gewoon massage geven, denk dat dit voor haar ook beter is. Ik kon van de happy end moeilijk genieten omdat het wat tegendraads stond op hoe ze is. Heb dan ook maar gevraagd er mee te stoppen.
Dus als je voor een lief mooi meisje wil gaan die een fijne massage geeft dan moet je dat zeker doen maar verwacht geen erothiek, geen teas of opbouw naar hoogtepunt.

Echt een speelvogeltje, eerst ging het voor vandaag om 1500u.... Ben ik er bijna (op wandelafstand).... Sorry heb bezoek, kom morgen maar terug. Weer halfuur op de Antwerpse Ring vastgezeten. Ik pas bij deze

Als je haar advertenties bekijkt en recensie leest .... nope.
Heb al enkele malen geprobeert een afspraak te maken, bellen, sms'en, dikwijls uuuuuren later pas bericht terug. Maar als ik recensie lees, heb ik geluk gehad... had al een vermoeden, en heb dan geen poging meer gedaan.

Terug
Bovenaan Onderaan