Voormalig lid 7311
Wandelaar
- 31
- 29/11/21
- 1
Kent iemand en heeft ervaring met Luna?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij ontving ze vorig jaar in Enschede en had ze op haar advertentie staan dat ze een studente was. Toen ik een afspraak probeerde te regelen was haar advertentie offline en was ze plotseling verdwenen. Ze had toen ook een andere naam dacht ik maar ik kan me vergissen.Ik heb contact met haar gehad via Whatsapp
eerst was ze onderweg naar huis, ik moest het over 30 minuten proberen. Toen heb ik haar weer geappt, geen reactie.
De volgende dag stuurde ik haar een app en ze zei 'ja sorry druk schatje' blabla en of ik zin had.
Ze stuurde me dr straatnaam (zonder huisnummer begrijpelijk) en of ik nog vóór 18:00 kon komen het was 17:40 en ik zou volgens mijn navigatie 13 minuten over doen. Buiten een enorme plensbui en ik arriveer daar 17:55 zoekend naar een parkeerplek want veel plekken zijn voorzien van een hek voor bewoners.
Ze appt me boos waar blijf je nou? Ik stuur fotos van kijk ik ben er en zoek n plek
appt ze: t hoeft niet meer
heeft zij trouwens voorheen in de Laak Den Haag gewerkt???
deze is van zoetermeer achter de Basic FitVolgens mij ontving ze vorig jaar in Enschede en had ze op haar advertentie staan dat ze een studente was. Toen ik een afspraak probeerde te regelen was haar advertentie offline en was ze plotseling verdwenen. Ze had toen ook een andere naam dacht ik maar ik kan me vergissen.
niet van Laak nee, wel van zmeerTer informatie en opheldering: ben niet dezelfde Luna
Nee, ben geen Luna van Laak en ook niet van Zmeerniet van Laak nee, wel van zmeer
Dat is een andere Luna.Yes. Leuke meid. Ontvangt in een net appartement in Zoetermeer. Is wel aan de mollige kant maar is knap en geil.
Gaat het om de dame van deze advertentie :Ik heb contact met haar gehad via Whatsapp
eerst was ze onderweg naar huis, ik moest het over 30 minuten proberen. Toen heb ik haar weer geappt, geen reactie.
De volgende dag stuurde ik haar een app en ze zei 'ja sorry druk schatje' blabla en of ik zin had.
Ze stuurde me dr straatnaam (zonder huisnummer begrijpelijk) en of ik nog vóór 18:00 kon komen het was 17:40 en ik zou volgens mijn navigatie 13 minuten over doen. Buiten een enorme plensbui en ik arriveer daar 17:55 zoekend naar een parkeerplek want veel plekken zijn voorzien van een hek voor bewoners.
Ze appt me boos waar blijf je nou? Ik stuur fotos van kijk ik ben er en zoek n plek
appt ze: t hoeft niet meer
heeft zij trouwens voorheen in de Laak Den Haag gewerkt???
Gaat het om de dame van deze advertentie :
Heb je wat meer over de mollige Luna?Dat is een andere Luna.