Recensie Luna, Temptation, Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MightyMike86

Newbie
5
12/11/24
6
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/luna/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst een erotische Tantra massage mogen ondergaan bij Temptation in Deventer. Ik wist niet wat ik mij hierbij moest voorstellen maar toch de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt voor afgelopen middag.

Ik werd netjes ontvangen en moest even wachten. En daar hoorde ik de hakken al aankomen. Wat een schoonheid! Meegelopen naar de kamer en uitgelegd dat dit mijn eerste erotische massage ooit was. Ze heeft mij netjes uitgelegd wat ze ging en doen en kon onder de douche springen. Even alles goed gewassen en op het bed gaan liggen.

Eerst werd er sensueel met een handdoek en aanrakingen alles verkend. Ik kwam in een complete trans, zo leek het wel. Lekker veel massageolie en teasen op de gevoelige plekjes, maar ook een heerlijke stevige massage. Daarna ging ze over mij heen met de borsten en billen. Wat een genot om te zien en het te voelen.

Daarna mocht ik mij omdraaien en ging ze met de voorkant aan de slag. Wat een sensuele dame. Hoe ze je aankijkt, haar bewegingen. Alles. Fantastisch! Ze heeft mij echt in een complete trans gebracht en ik kwam aan het einde explosief klaar. Moest echt even blijven liggen om bij te komen. Ze heeft mij daarna nog even lekker wat gestreeld en gemasseerd. Daarna even douchen en ik voel me nog steeds als herboren.

Wat een pracht vrouw. Sensueel, mooi en welbespraakt. Ze ziet mij snel weer terug. Dit is pure ontspanning!

Terug
Bovenaan Onderaan