WHEM Luna, Rubensexclusief in Diest (Voorheen Hasselt)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of:
Lovely Luna
Misschien beter om aan te geven dat je Nederlandstalig bent:
Lieve Luna
Lekkere Luna
De Luna
Best moeilijk als je iemand niet kent😄
 
Laatst bewerkt:
Lieve schatjes,

Ik heb goed nieuws! Binnenkort ben ik terug en kunnen we weer afspraakjes maken. Helaas zal het alleen op dinsdagen zijn, maar dat betekent niet dat we geen leuke tijd samen kunnen hebben. Ik zal mijn nieuwe advertenties online zetten en jullie op de hoogte houden van alle details.

Oh en er gaat nog iets veranderen. Ik zal mijn naam (Luna nog steeds) beetje aanpassen zodat jullie me makkelijker kunnen vinden tussen alle knappe Luna's . Als jullie suggesties hebben, laat het me dan zeker weten!

Ik kijk er enorm naar uit om mijn vaste klantjes terug te zien en nieuwe avonturen te beleven. Hopelijk zijn jullie mij niet vergeten. Ik zal jullie op de hoogte houden en hopelijk tot binnenkort. ❤️
Hoi Luna,

leuk om te lezen dat het goed gaat en dat je binnenkort dan ook terug bent,

en idd iemand die bij jou is geweest zal je niet snel vergeten.

ivm de naam persoonlijk vind ik ook dat je hem niet moet veranderen, ga je op dezelfde plaats ontvangen? dan kan je mss in thema blijven Rubens heeft een schilderij dat Venus noemt :)

hopelijk tot binnenkort
 
Lieve schatjes,

Ik heb goed nieuws! Binnenkort ben ik terug en kunnen we weer afspraakjes maken. Helaas zal het alleen op dinsdagen zijn, maar dat betekent niet dat we geen leuke tijd samen kunnen hebben. Ik zal mijn nieuwe advertenties online zetten en jullie op de hoogte houden van alle details.

Oh en er gaat nog iets veranderen. Ik zal mijn naam (Luna nog steeds) beetje aanpassen zodat jullie me makkelijker kunnen vinden tussen alle knappe Luna's . Als jullie suggesties hebben, laat het me dan zeker weten!

Ik kijk er enorm naar uit om mijn vaste klantjes terug te zien en nieuwe avonturen te beleven. Hopelijk zijn jullie mij niet vergeten. Ik zal jullie op de hoogte houden en hopelijk tot binnenkort. ❤️
Spijtig voor mij, ik kan bijna nooit op dinsdag. Hopelijk in de toekomst nog op ander dagen.
 
Lieve schatjes,

Ik heb goed nieuws! Binnenkort ben ik terug en kunnen we weer afspraakjes maken. Helaas zal het alleen op dinsdagen zijn, maar dat betekent niet dat we geen leuke tijd samen kunnen hebben. Ik zal mijn nieuwe advertenties online zetten en jullie op de hoogte houden van alle details.

Oh en er gaat nog iets veranderen. Ik zal mijn naam (Luna nog steeds) beetje aanpassen zodat jullie me makkelijker kunnen vinden tussen alle knappe Luna's . Als jullie suggesties hebben, laat het me dan zeker weten!

Ik kijk er enorm naar uit om mijn vaste klantjes terug te zien en nieuwe avonturen te beleven. Hopelijk zijn jullie mij niet vergeten. Ik zal jullie op de hoogte houden en hopelijk tot binnenkort. ❤️
Eerst en vooral: super dat je terug beter bent! En dat is natuurlijk ook leuk voor ons, om te horen dat je binnenkort terug beschikbaar bent ;).

Wat betreft je naam: if it's good, don't change it, dus ik zou het gewoon behouden omdat je zo "bekend" bent.
 
Luna is prima toch?
Waarom veranderen wat goed is. 🤗


Nb, jou vergeten? 🤔
Niet wanneer je ooit een date met jou hebt gehad. 🥰
Awh, jij bent mijn schatje!

Luna is perfect, maar tegenwoordig komen er meer en meer Luna's bij. 🙈
Spijtig voor mij, ik kan bijna nooit op dinsdag. Hopelijk in de toekomst nog op ander dagen.
In juli zal ik op meerdere dagen beschikbaar zijn, misschien lukt het ons dan. ☺️

Dankjewel voor jullie berichtjes @JanOniem, @Trevor, @Theguy , @john07, @Zorro , @finndo ❤️


Volgende week dinsdag ben ik er weer van 9 tot 18:00.
 
Laatst bewerkt:
Lieve schatjes,

Ik heb goed nieuws! Binnenkort ben ik terug en kunnen we weer afspraakjes maken. Helaas zal het alleen op dinsdagen zijn, maar dat betekent niet dat we geen leuke tijd samen kunnen hebben. Ik zal mijn nieuwe advertenties online zetten en jullie op de hoogte houden van alle details.

Oh en er gaat nog iets veranderen. Ik zal mijn naam (Luna nog steeds) beetje aanpassen zodat jullie me makkelijker kunnen vinden tussen alle knappe Luna's . Als jullie suggesties hebben, laat het me dan zeker weten!

Ik kijk er enorm naar uit om mijn vaste klantjes terug te zien en nieuwe avonturen te beleven. Hopelijk zijn jullie mij niet vergeten. Ik zal jullie op de hoogte houden en hopelijk tot binnenkort. ❤️
Waarom niet van het Latijnse LUNA naar het Engelse MOON?
 
Awh, jij bent mijn schatje!

Luna is perfect, maar tegenwoordig komen er meer en meer Luna's bij. 🙈

In juli zal ik op meerdere dagen beschikbaar zijn, misschien lukt het ons dan. ☺️

Dankjewel voor jullie berichtjes @JanOniem, @Trevor, @Theguy , @john07, @Zorro , @finndo ❤️


Volgende week dinsdag ben ik er weer van 9 tot 18:00.
hoe leuk dat je volgende week er gaat zijn, ga je ook een ad plaatsen op redlights?
 
hoe leuk dat je volgende week er gaat zijn, ga je ook een ad plaatsen op redlights?
Ja die komt er vandaag op, ik zal vanavond mijn advertentie hieronder plaatsen. ❤️
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden eindelijk nog eens kunnen afspreken met deze topper hopelijk binnenkort nog eens kan afspreken, Luna is gewoon een toppertje behandel haar als een koningin en ze zal jou behandelen als een koning
 
Fijn dat ze terug is, ik had net voor ze wegging nog een zeer goede ervaring met haar. Ze zei me toen ook dat ik eens mocht terugkomen als ze tijd vrij had, super lieve dame!😊 Helaas was ze toen voor een paar maand weg, ik denk dat ik nu eerst nog eens langs moet gaan zodat ze me terug herinnerd 😅
 
heeft er iemand een idee wanneer ze terug gaat ontvangen? zou graag terug eens een afspraak willen maken met deze topper, hopelijk komt haar advertentie snel terug online
 
Terug
Bovenaan Onderaan