- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/3geile-vriendinnen-lunadanielalucy.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik had vandaag een half uurtje vrij en dacht vlug eens te passeren bij relaxdreams. Daar stelde ze de 3dames voor. Luna heeft een zeer mooi gezicht maar is beetje mollig. Maar toch voor haar gekozen. En mij dit zeker niet beklaagt. Zeer aangenaam meisje voor mee te praten maar ze was vooral boter geil. Was haar eerste klant (was rond 10:30) en ze liep duidelijk mee goesting. Voluit tongzoenen en direct spelen mee elkaar. Waar ik haar diep mocht vingeren. Ze had niet liever. Dan op bed over gegaan in lekkere pijpbeurt, haar af en toe laten stoppen door met haar natte poes te spelen. Maar ze bleef terug gaan voor te pijpen dat ze echt zalig deed. Voelde dat het niet lang ging duren dus heb haar gewoon laten doen dan maar. En volledig in haar mondje gespoten. Waar ze duidelijk niets op tegen had. Nadien gaf ze mij nog leuke massage waar ze b2b ook deed. Weeral met haar natte poes ook over mij wrijven maar er zat geen 2de keer meer in omdat tijd op was. Had niet meer geld bij anders had ik bijgeboekt. Maar zeker herhalingsgevaar.