WHEM Luna - Purmerend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeker. Deze dame een keer bezocht vorig jaar net voor de tweede lock down.

Ze ontvangt in een, naar mijn mening een wat slechtere buurt in Purmerend in een sociale huurwoning (lees flat). Na wat instructies kreeg ik het juiste adres. Ik liep naar boven en daar stond de dame van de foto's. Foto's komen overeen, haar gezicht is best goed te doen.

Na betaling bleek pzc en tongzoenen toch niet mogelijk alhoewel ze dat had aangegeven. Ok, dus een deel van mijn geld terug, no worries. De sex vond ik niet heel bijzonder. Anaal had ze bijzonder veel moeite mee. Mijn wapen is 18 cm en redelijk dik maar dacht dat ze wel wat meer getraind was. Ik heb haar wel goed doorgeneukt, afwisselend met pijpen. Na een uur stond ik buiten.

Wat ik daarna vervelend vond is dat ze me daarna nog berichten ging sturen dat ze het zo fijn vond en of ik nog een keer langs wilde komen. Niet 1 keer maar meerdere malen. Vond ik niet zo fijn dus maar geblokkeerd.

Al met al, best leuk als je in de buurt bent maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Bij mij hetzelfde qua anaal. Is voor mij nu al de tweede keer dat anaal te pijnlijk is voor een dvp. Ik moet toch eens op zoek naar een meer getrainde dame.

Verder wilde ze wel tongzoenen en pijpen zonder condoom. Ze deed erg haar best. En het is een knappe dame met prachtige tieten.
 
Bij mij hetzelfde qua anaal. Is voor mij nu al de tweede keer dat anaal te pijnlijk is voor een dvp. Ik moet toch eens op zoek naar een meer getrainde dame.

Verder wilde ze wel tongzoenen en pijpen zonder condoom. Ze deed erg haar best. En het is een knappe dame met prachtige tieten.
Wacht even. Bij jou wel pijpen zonder condoom en tongzoenen?
 
Ik ben vanochtend geweest. Ik zou het een 8 geven. Ze deed enorm haar best en de date had een hoog gfe gehalte. Helaas vond ze anaal te pijnlijk, terwijl dat wel hetgeen was waarvoor ik kwam. Als ik haar langer had mogen doorneuken anaal was ik zeker teruggekomen. Nu twijfel ik nog.. Het is een knappe meid, mooi lichaam en houdt zich aan de afspraken.

Tongzoenen en pijpen zonder condoom deed ze. Mijn ervaring kwam overeen met de kinky reviews
 
Ik ben vanochtend geweest. Ik zou het een 8 geven. Ze deed enorm haar best en de date had een hoog gfe gehalte. Helaas vond ze anaal te pijnlijk, terwijl dat wel hetgeen was waarvoor ik kwam. Als ik haar langer had mogen doorneuken anaal was ik zeker teruggekomen. Nu twijfel ik nog.. Het is een knappe meid, mooi lichaam en houdt zich aan de afspraken.

Tongzoenen en pijpen zonder condoom deed ze. Mijn ervaring kwam overeen met de kinky reviews
Mooi leven kerel. Wellicht moeten we haar gewoon goed trainen en wordt het anaal nog wat 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan