Recensie Luna, Leuven/Oostende/Roeselare 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enorm knappe meid en vriendelijk en zo, maar bij mijn bezoek aan haar (had voor een uurtje betaald) lag de focus precies op me zo snel mogelijk klaar krijgen ipv er een aangenaaam uurtje van te maken.
Daarna inderdaad even de "verplichte babbel" en dan een massage gekregen (dat deed ze wel heel goed) en na 45 minuten aan de deur gezet.
Of ze had geen tijd/zin/of mijn kop stond haar niet aan maar dat veranderd helaas niets aan het eindresultaat. Geen klik en geen repeat van mijn kant. Zonde.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3398/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Door omstandigheden kan ik even niet bij Coco geraken dus ben ik eens een nieuwe dame gaan testen.

Afspreken met Luna loopt niet bepaald vlot. Ik heb haar op 3 verschillende dagen gestuurd. Telkens kreeg ik een geautomatiseerd antwoord via Whatsapp met haar prijzen, maar als ik daarop antwoordde kreeg ik geen reactie. De 4de keer kreeg ik wel antwoord, maar toen zei ze dat ze enkel afspraken maakt voor de dag zelf en dat ik de ochtend erop nog eens moest sturen. Dat deed ik ook, weer geen reactie dus rond 4u nog eens geprobeerd en toen had ik eindelijk m'n afspraak voor die avond beet.

Ze kwam de deur open doen in een fantastisch mooi zwart lingeriesetje. Toen ik de trap op ging kon ik al meteen genieten van haar lekkere billen. Eens boven, heb ik haar betaald en een douche genomen. Eens ik uit de douche was zette ze een timer en begonnen we eraan.

Eerst lekker tongzoenen. Dat doet ze heel goed. Je mag ook aan haar tong zuigen en omgekeerd. Ze ging al snel op haar knieën en begon me te pijpen. Normaal vraag ik om te pijpen met condoom, maar ze was er al meteen aan begonnen zonder en ik wou het moment niet verpesten. Het voelt ook gewoon zo veel lekkerder zonder. Hoop wel dat ik er niks aan overgehouden heb.

Toen vroeg ze me om op het bed te gaan zitten. Condoom errond en toen begon ze me te berijden. Na nog geen minuut kwam ik al klaar.

Tot op dit punt was ze vrij koel, maar na mijn eerste orgasme kwam ze wel los en begonnen we wat te praten. Ze heeft me een goeie massage gegeven en daarna ronde 2.

Opnieuw lekker gepijpt, m'n penis verdween helemaal in haar keel. Toen kwam ze terug op me zitten. Het was zo lekker dat ik op dat punt zelfs al moeite had om niet weer klaar te komen. Toen draaide ze zich om zodat ik naar haar mooie kont kon kijken. Dat zicht vond ik wel prettig dus zijn we over gegaan in doggy. Alles ging heel vloeiend. Super geile seks. Heb haar nog op haar buik gelegd en hard genomen. Ze keek daarbij bijna continu in mijn ogen. Toen overgegaan naar missio. Toen ze daar zo lag kon ik het niet weerstaan om haar lekker te beffen. Nadien heb ik haar lekker hard verder geneukt tot ik klaarkwam.

Nadien hebben we nog wat nagepraat. Haar engels is niet super (maar dat van mij ook niet) maar zeker goed genoeg om een leuk gesprek met haar te hebben. Haar wekker ging af tijdens het gesprek en ze heeft die gewoon afgedrukt zonder dat ik weg moest. Ben uiteindelijk zelf na een uur en een kwartier vertrokken omdat in mijn trein moest halen.

Heel leuke meid. Super geile seks. Echt een aanrader! Als het makkelijker was om met haar af te spreken zou ik vaker gaan. Ze is goedkoper dan Coco, vaker in mijn buurt en bijna even goed als zij, maar aangezien het zo moeilijk is om met haar af te spreken denk ik dat ik in de praktijk niet snel meer terug naar Luna zal gaan. Tenzij ik weer om één of andere reden niet bij Coco geraak.

Terug
Bovenaan Onderaan