Recensie Luna/Iza, Enschede (vh Breda, Arnhem, Zoetermeer) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Wandelaar
97
14/03/22
79
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6286167-iza
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Makkelijk een afspraak kunnen maken
Bij binnenkomst finaciel zaken geregeld daarna douchen
En toen in de slaapkamer binnenkwam. Stond ze in de jurkje voor me begoone me te betasten en ik bij haar rustig kon ik haar jurkje uitrekken en wat een mooi slank strak licha heeft ze zeg wow.
Geen bh wel geile string
Ik moest gaan zitten op het bed en haal kleine nep tietjes likken wel mooi grote gevoelig tepels en ze vindt het heerlijk als je daarmee speelt mag je ook best hard mee spelen vindt ze alleen maar geil ondertussen speelde ze met me lul

Ik vroeg of ze me wilde pijpen en daar ging dat mondje op me eikel ze is niet de beste maar dat kleine kopje bij me lul wat een geil gezicht ook die mooie bos met jaar van der.

Paar keer deep geduwd heeft ze wel moeite mee maar voelde erg diep en lekker

Toen haar op bed gelegd en die sting uitgedaan haar heerlijk liggen heffen en vingeren.

Nadat ze klaarkwam moest ik aan het rand van het bed gaan staan en zij op haar knietjes en zo heeerlijk met me lul in dat kutje wat strak zeg en wat een billen zo mezelf klaargeneukt

Daarna op bed gaan liggen en begon zij met de dildo te spelen naast me ondertussen zoenen en haar hetatsen nadat ze was klaar gekomen haar nog lekker gevingwrd en werd ik afgetrokken

Toen ronde 2
Weer wed die kont naar me toen gegooid eerst doggy daarna vanuit doggy verschillende standjes waarbij je haar echt goed hard mag neuken.


Uiteindelijk klaargekomen daarna nog lekker naast elkaar gelegen om bij te komen
Uiteindelijk iets langer dan een uurtje geweest.

En ga zeker snel weer terug wil die billen stand neuken of dat geile lijfje optillen en dan neuken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan