- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Luna vandaag aanwezig (House of Pleasure ) Kinrooi-Ophoven
Hoi mijn naam is Luna ik ben 38 jaar. Ben jij die gezellige verzorgde man, dan kunnen wij een avontuur beleven wat je nog lang zal
old.redlights.be
Vandaag bij HOP langsgegaan en op advies van Raymond de Braziliaanse Luna ontmoet. ?
Hij kent m'n voorkeuren en garandeerde zodoende een goede date.
Weinig teveel gezegd, zij het dat Luna niet écht enthousiast tongzoende, bleef een beetje bij vluchtige kussen, met beetje tong.
Voor de rest........, hele mooie dame, iets ouder wel maar gewoon echt mooi, slank, lang haar en een mooi koppie.
Pijpen deed ze prima, sensueel en diep, je onderwijl geil aankijkend.
Befbeurt wist ze ook goed te waarderen, klaarkomen ben ik niet zeker, leek er wel op. Tijdens intiem echter heel zeker wel, on top reed ze zichzelf klaar, met een tempo waar ik alleen maar respect voor kan hebben, super conditie moet ze hebben.
Meerdere standjes en uiteindelijk in doggie het jasje gevuld, nog tijd over zelfs en als afsluiter nog een prima massage van haar gekregen.
Herhalingsgevaar is er zeker, geen idee hoe lang ze nog blijft, iig nog 10 dagen.