Recensie Luna, Berchem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Retsina

Wandelaar
27
06/04/22
7
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/nieuw-luna-vlaamse-marokkaanse-dame.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eens een bezoekje gebracht aan Luna in Berchem, vlakbij de Grote Steenweg. Ze ontvangt in een klein appartementje in een groot flatgebouw. Afspraak via Whatsapp gemaakt de dag ervoor, direkt antwoord op mijn vragen. Ook een prijslijstje gekregen. De dag erna moest ik bevestigen en ook dat verliep vlekkeloos. Bij aankomst wist ik niet waar te bellen, dus weer geappt. Ze antwoordde dat ik even in de auto moest wachten… Na een 10-tal minuten mocht ik dan binnenkomen. Ze was al naakt in een handdoek gewikkeld, en verontschuldigde zich voor de vertraging. Luna is een mooi Marokkaans meisje, dat perfect beschaafd Antwerps spreekt. Het was allemaal een beetje chaotisch, ik mocht me uitkleden en moest dan mee de douche in. Wel jammer dat het water niet warm te krijgen was, er waren loodgieterijwerken in het gebouw. Na de douche het bed op voor de gevraagde body2body massage. Ik mocht haar wel aan borsten en billen aanraken, maar niet aan haar vagina, zoals ze zelf zei. De massage was goed, met veel warme olie, en veel body… Na een 20-tal minuten mocht ik me omdraaien, en masseerde ze de voorkant, ook al met heel haar lichaam. Snel ging ze over tot het aftrekken van mijn jongeheer, met goed gevolg.. Direkt daarna kwam de vraag of ze verder moest masseren of ik wou douchen. Ik was nog geen 40 minuten binnen. Ik koos uiteraard voor het verder masseren, maar na enkele minuten was het gedaan. Ik heb vriendelijk bedankt voor de lauwe douche, en ben doorgegaan. Al bij al was het ok, maar voor 130€ mocht het wel wat langer geduurd hebben. Ik denk niet dat ik er nog terugkeer. Maar nogmaals, Luna was heel lief en sympathiek.

Terug
Bovenaan Onderaan