WHEM Luna, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.229
30/06/21
4.220
49
Ik meen dat deze dame niet nieuw is...wellicht een nieuw profiel? Wie kent haar of weet meer?
App contact was kort maar duidelijk.
PZC is mogelijk, maar extra, dus wil toch graag eerst weten of ze moeite waard is đź‘Ť

Ik heb haar 3 jaar geleden bezocht, dus ze loopt al een tijd mee. Mijn ervaring met haar was gewoon zuur omdat ze toen een leugenaar was die vooraf tijdens de apps en voor het betalen aangaf dat opties inbegrepen waren en vervolgens bij elke handeling extra vroeg toen ze het geld al binnen had.
Het was ook geen GFE (zoenen was extra destijds en dan zonder tong). Uiteindelijk bleek ze een brutale meid te zijn met een flinke ego.

Het positieve was dat ze na het betalen meteen begon met een dansje tegen je aan, dus de date was een halve minuut heel leuk voor de sfeer verpest werd. Het is inmiddels zo lang geleden dat het zo maar zou kunnen zijn dat ze inmiddels het vak wel onder de knie heeft.
Het was ook de meid van de foto's, al moet ik zeggen dat ze op de huidige foto's wel wat ingrepen in haar gezicht heeft gehad; ze zag er destijds echt veel mooier en schattiger uit.

Laat het maar vooral weten als haar houding beter is geworden, want qua uiterlijk was het wel goed allemaal.

I saw her a few weeks back, it sounds something similar what you mention, still overall I thought the date was great I just didn't pay or expect any extras. She had asked 70 extra for pzc which I thought was a lot, no kissing really she had braces but she is stunning to look at and dance with super slim and gorgeous body! She is gone now I dont see her ad, I was planning on leaving a review, maybe she will be back from Colombia next year. She works with another girl she showed me her profile Sara I think it was.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan