Recensie Luna, Aalsmeer 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
344
15/09/22
141
43
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-pijpbeurt-met-milf_3000156
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Luna is een oudere dame in de 70 die je ontvangt in de buurt van Aalsmeer.
Ik had afgesproken voor een pijpbeurt voor 100 euro.
Dame hield haar kleertjes aan dat al minder is vind ik, niks erotisch er aan.
Praat ook niet veel en is leek een beetje afwezig in wat ze deed, geen amicale gedoe of enig warmte.
Pijpen was een van de slechte ervaring tot nu toe.....als je aan pijpdates doet verwacht je wel dat je lekker diep kan gaan, maar dat kon ze niet hebben.
Ik hou het bij deze eenmalige bezoek.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Enige tijd geleden ook Luna bezocht en gekozen voor de optie "pijpen met intiem".

contact via de sexjobs chat liep vlot waarbij via whattsapp ook foto's zijn uitgewisseld.

Werd bij aankomst hartelijk ontvangen door een dame van klasse, fris en opgemaakt en gekleed in een kort jurkje met zijden nachtjapon daarover heen.
Even gekletst met een bakje koffie en door naar de slaapkamer. Kleding ging uit op een buikband na.
Luna heeft wat weinig kont en een flinke buik maar mooie borsten en benen. Na wat masseren over en weer, Luna gevingerd en gelikt en dat werd erg goed ontvangen. Ze deed daarna zeker haar best om mij zo diep mogelijk te pijpen. Heb een redelijke 18 cm en ben serieus nog nooit zo diep gepijpt dus herken me niet in bovenstaande reactie. In cowgirl nog even lekker geneukt waarna het rubber werd gevuld.

Val vooral op 60+ dames, en daar ging Luna nog een stuk overheen. En dat vond ik eigenlijk ook wel een kick. Een klik is altijd belangrijk en die hadden wij zeker. Al met al voor mij een erg prettige date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan