Recensie Lukky, Nakhon Privé, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
424
04/07/21
542
27
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://nakhon.nl/lukky/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was om privéredenen weer eens in Rotterdam en dacht ik ga eens een van de weinige salons bezoeken waar ik in mijn wandelcarrière nog niet geweest ben, namelijk Nakhon. Normaal maar ik een afspraak, maar dit keer niet gedaan omdat ik op basis van de foto's geen keuze kon maken vooraf. Helaas bleek het bij aankomst best druk en waren er andere klanten die wel een afspraak hadden gemaakt met een van de aanwezige dames waardoor ik een kwartier moest wachten. De mamasan was gelukkig zo vriendelijk om in de tussentijd iets te drinken en te eten aan te bieden, wat ik zeer op prijs stelde.

Na een kwartier kwam een dame vrij die mij meenam naar het kleinste kamertje waar ik ooit gemasseerd ben. Naast een douche, verhoogd matras en een stoel was er nauwelijks ruimte om je kont te keren. Des te meer reden om snel te gaan liggen. De dame begon met wat wrijven over mijn rug en begon daarna al snel te hinten op extra's, maar dat was niet echt waarvoor ik kwam, dus vriendelijk voor bedankt. Helaas werd de massage nooit echt iets op wat een erotische massage of anderszins kundige massage lijkt, dus raakte ik niet echt in de mood.

Na het omdraaien werd het wel iets beter doordat ik zelf besloot ook wat actief te worden. Helaas ging ze al snel over op sjorren, waardoor ik wel klaarkwam maar niet op de manier waarop ik had gehoopt. Het is dat de dame wel gevoel voor humor had en ik met haar kon lachen, anders was er niks overgebleven dat er voor zou zorgen dat ik toch enigszins bevredigd zou vertrekken.

Al met al stelde massage weinig voor en zou ik hier mogelijk in de toekomst alleen nog heen gaan indien ik op zoek ben naar meer dan alleen een massage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan