- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Pijpen zonder condoom
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1555182-luisa
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afspreken verliep vlekkeloos. Ze ontvangt in een klein appartement in Diemen en parkeren is geen probleem op 200 meter afstand. Ze is dus niet de dame van de advertentie. In mijn optiek veel beter. Om te beginnen zeker 1,75m, normaal postuur, C-cup die een beetje steviger zouden moeten zijn met heerlijke tepels.
Ontvangen met een heerlijke tongzoen en onmiddellijk heerlijk opwrijven. Eerst douchen en op het matras. Voordat ik het wist werd ik al bereden. Ze was goed nat en !! geschoren!!
Ze komt met regelmatig klaar en je merkt de keren dat het echt is en wanneer het fake is. Bij 'echt' mag je haar even helemaal niet aanraken en zeker de tepels niet. En bij fake gaat ze gewoon door.
Na afloop douche en werd ook heerlijk afgedroogd en aan gekleed. Nog even een heerlijk tongzoen en weg.
De minpunten:
- Het appartement is snikheet
- Het bed werd niet verschoond
- Communicatie strikt via de app
De pluspunten:
+ Douche voor en na
+ Vrouw doet vreselijk haar best
+ Komt alle afspraken na
+ Is aantrekkelijker dan de advertentie
Ontvangen met een heerlijke tongzoen en onmiddellijk heerlijk opwrijven. Eerst douchen en op het matras. Voordat ik het wist werd ik al bereden. Ze was goed nat en !! geschoren!!
Ze komt met regelmatig klaar en je merkt de keren dat het echt is en wanneer het fake is. Bij 'echt' mag je haar even helemaal niet aanraken en zeker de tepels niet. En bij fake gaat ze gewoon door.
Na afloop douche en werd ook heerlijk afgedroogd en aan gekleed. Nog even een heerlijk tongzoen en weg.
De minpunten:
- Het appartement is snikheet
- Het bed werd niet verschoond
- Communicatie strikt via de app
De pluspunten:
+ Douche voor en na
+ Vrouw doet vreselijk haar best
+ Komt alle afspraken na
+ Is aantrekkelijker dan de advertentie