Recensie Lucy, Apeldoorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietend Lid

Wandelaar
63
18/07/23
93
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2413463-lucy
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De laatste weken kreeg ik steeds meer zin in een trio. En dan het liefst met 2 slanke jongedames. Op Kinky de advertentie van Lucy gevonden en ze gaf aan dat ze trio's doet met Katya. Ik had er direct een goed gevoel bij.

Ik kreeg snel antwoord op de app en voor €500 mocht ik 1 uur blijven en waren de mogelijkheden volgens haar 'all-inn'. Geen idee of dat ook echt zo is, want ze hebben nogal wat aangekruist op Kinky. De mogelijkheden die ze op de app specifiek aangaf en die sowieso bij de prijs in zouden zitten waren de volgende:
Pzc, nzc, azc, vaker klaarkomen en tussen het neuken door niet schoonmaken. Geen idee of je dan ook de voor- en achterkamers mag witten, maar ik vermoed van wel.

Aangekomen bij de flat kreeg ik vlot het huisnummer door. Katya deed open en ik kreeg een warm welkom. Mijn goede gevoel werd ook direct bevestigd. Ik weet nml. meestal binnen een paar seconden of ik goede sex met iemand kan hebben.
In de slaapkamer zag ik Lucy voor het eerst en bij haar kreeg ik een nog warmer gevoel. Een mooi slank en klein sexpopje. Met een geile, sensuele uitstraling. Katya ziet er ook heerlijk uit, zeker haar figuur. Haar blonde nephaar vond ik minder. En ze heeft een prima gezicht, maar een wat strengere en hardere uitstraling. Ze was ook de dominante van het stel. Maar gelukkig niet zo dominant dat ik mij er aan ging storen.

Beide dames gaven een zeer goede service! Echt top hoe ze me behandelde, ik werd aan alle kanten in de watten gelegd. Handdoek, douche, toilet, 2 x drinken en een stukje chocolade. De communicatie verliep goed genoeg en in het engels. En dan met name door Katya. Lucy spreekt niet zo goed engels, vermoed ik.

Op de ruime, gezellige slaapkamer met groot bed begonnen we staand voorzichtig wat aan elkaar te friemelen. Ze hielden beide eerst nog wat kleding aan, wat op zich wel sfeerverhogend was. We werden alledrie steeds geiler, dus er ging steeds meer uit.

Na een 5 min. toch echt wel toe aan zuigen en beide dames gingen bovenop de rand van het bed op de hurken zitten om me om de beurt te pijpen zonder rubber. Katya deed dit heel goed. Lucy wat minder, maar het was alsnog voldoende.

Na weer een min. of 5 zin in neuken. Katya vroeg netjes of ik met of zonder condoom wilde. Ik neuk nooit betaald zonder, dus gekozen voor met. Eerst Katya vaginaal doggy genomen en het was heel lekker. Haar strakke kontje is mooi, klein en stevig. En haar kutje laat zich heerlijk nemen. Na een tijdje zin om Lucy te nemen. Katya maakte aanstalten om er een nieuw condoom om te doen, maar dat vind ik zo'n gezeik. Er was dus ook beloofd dat als we bare zouden doen we tussendoor niet zouden schoonmaken. Na wat aandringen haalde ze er alleen ff een doekje overheen. Ook Lucy nam ik eerst doggy en het was net zo lekker als met Katya. Hierna zin om het kontje van Lucy te neuken. En ff een tip, neem altijd condooms en glijmiddel mee. Zeker als je een date hebt bij een nzc dame en vooral ook als je een wat grotere pik hebt zoals ik. Met hun condooms was ik nooit in hun strakke kontgaatjes gekomen. Hun kutjes zijn ook strak en dat ging maar net. Beetje glijmiddel erop. En met zn drieën probeerden we mijn pik in het kontje van Lucy te krijgen😆
Toen ik binnen was voelde het meteen zalig! Omg wat een lekkere kont heeft ze. En na langzaamaan opbouwen mocht ik haar reet heerlijk doorpalen. Daarna het kontje van Katya geneukt en daar kwam ik nog moeilijker in. Ik kon mijn pik er ook amper helemaal in krijgen en kon ook minder hard doorhalen. Maar alsnog was anaal bij haar ook heel lekker.

Hierna in diverse standjes vaginaal met beide dames geneukt en het voelde alsof ik in de 7e hemel was beland.

Afscheid genomen en als het mij een beetje uitkomt kom ik zeker terug.
Dan kies ik voor een date met alleen lucy denk ik, omdat ze meer mijn type is. Echt een heel aardig, sexy, sensueel klein neukpopje.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan