Recensie Lucy Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.210
14/12/21
6.471
26
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6102489-lucy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik dacht dus afgesproken te hebben met Yvi, ook afspraken over hoe en wat en tijdsduur gemaakt. Je weet dat je niet weet bij welke dame je terecht komt als je met één van deze dames afspreekt. Uiteindelijk gaat er dus een deur open op een bekende locatie in Buitenveldert en zie je Lucy en wat doe je dan? Dame is vriendelijk, aardig en noem maar op en bied mij direct een douche aan. Nadat we beiden onder de douche waren geweest de vraag hoe lang ik wou blijven en wat ik wou. Ook dat wordt dus niet aan de dames doorgegeven door de booker. Je maakt dus afspraken met een bepaalde dame en de kans dat je een andere krijgt voorgeschoteld is groter dan dat je met de dame waar je mee afspreekt te zien krijgt. En de wensen die je hebt worden ook niet door gegeven.

Bovenstaand is natuurlijk niet onbekend, heb het al vaker gezegd maar ben er nu wel klaar mee.

De date, had gewoon zin in een goeie gevarieerde blowjob waarna we even lekker los zouden gaan. Was geen probleem tijdens de app. In de praktijk had Lucy na 2 minuten pijn in haar mond en nek van het pijpen. De poging om mij even klaar te maken met de handkar mislukte want als je iets op de auto piloot doet en zonder gevoel gaat dat bij mij niet lukken. Intiem duurde ook een paar minuten, het was te warm, ze was moe en het deed pijn. Zoenen deed ze niet, Engels sprak ze bijna niet, kortom mijn laatste poging bij deze club (heb ik ook wel eens vaker gezegd)

Hier staat meer over Lucy. Ik had zogenaamd een afspraak met Mei maar kreeg dus Lucy voorgeschoteld, ben ook niet de enige geweest las ik later. Lucy word dus voorgeschoteld als de andere meiden bezig zijn.
Mijn lesje heb ik wel geleerd, ik vraag vooraf bij de Aziatische of het wel de dame uit de advertentie is.

Hier staat meer over Lucy. Ik had zogenaamd een afspraak met Mei maar kreeg dus Lucy voorgeschoteld, ben ook niet de enige geweest las ik later. Lucy word dus voorgeschoteld als de andere meiden bezig zijn.
Mijn lesje heb ik wel geleerd, ik vraag vooraf bij de Aziatische of het wel de dame uit de advertentie is.
Had ik gezien alleen ging dat topic over Mei dus ik heb maar een nieuwe aangemaakt.

Ik reageerde destijds op Mei "haar" advertentie. Gezien het hangertje dacht ik dat het Lucy was. Dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn. De Dame die ik kreeg was leuk, speels en lustte er zeker pap van. Later nogmaals op die advertentie gereageerd en kreeg een Dame die veel meer op de foto's van Lucy leek. Die date was maar zo zo.

Wie het weet mag het zeggen, ha ha. Ik kan alleen maar hopen dat we F_iona nog eens gaan zien.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan