WHEM Lucky, Bansuksom, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joey469

Newbie
4
04/05/24
1
1
Ik had nog eens de kans om mijn stoute schoenen aan te trekken en le eens te laten verwennen.
Contact gemaakt om een afspraak te maken met het huis en er zouden 4 dames aanwezig zijn.
Daar aangekomen deed een dame open die al een afspraak had en ik vroeg om zoals afgesproken de meisjes aan me voor te stellen.
Lucky kwam zich presenteren en zei me mee te komen waarop ik vroeg om de andere meisjes te halen.
Lucky was kortaf en zei me dat ik dan maar moest vertrekken. Ik vermelde nogmaals de afspraak die ik had gemaakt en me zoals afgesproken de andere meisje voor te stellen.
Weer heel onvriendelijk antwoord dat er geen andere aanwezigen waren en wees terug richting deur.
Lucky zelf lijkt niet op de foto's en heeft al wat ouderdom en daar had ik echt geen zin in, wel een mooi figuurtje. Door de boertige manier van reageren was mijn goesting snel over .
Weer de zoveelste tegenvaller met fake foto's.
Ik vraag me af of er nog wel leuke adressen bestaan in het Noorden van Antwerpen met dames van een acceptabele leeftijd die een goede massage geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan