- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nieuw-lucia-aanwezig.html
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag langs deze schoonheid geweest. Strak lichaam. Mooie billen. Mooie borsten.
Na de line-up voor haar gekozen. Vriendelijk en een mooi lichaam.
Samen naar boven waar ik me mocht uitkleden en een douche mocht nemen. Jammer genoeg kwam ze er niet bij want ze ging op een ander kamer douchen.
Hierna terug naar de kamer en ik mocht me op het grote bed leggen.
Ze kleedde haar uit en kwam langs me liggen. Ze begon me zachtjes te kussen en daarna kwam ze met haar borsten voor me hangen. Ik natuurlijk lekker haar tepels verwent. Die werden direct stijf en ze genoot er echt van.
Hierna gaat ze zachtjes met haar mond naar beneden en begon me zachtjes te pijpen. Nadat hij stijf was begon ze steeds gewilliger te pijpen. Ik had moeite om me in te houden. Gelukkig stopte ze op tijd en vroeg of ze vanboven op me mocht. Daar zeg ik geen neen tegen. Rubbertje errond en ze begon zachtjes te rijden. Eerst met haar benen langs mij. Ik voelde haar kutje zo nat worden. Ze veranderde van positie en begon steeds harder te stoten. Ik kon me niet meer inhouden en ben helaas genoeg na 25 minuten klaargekomen.
Hierna heb ik nog een zachte massage gekregen. Tot de wekker van haar telefoon ging. Ze kijkt niet op haar klok want ik mocht me nog op men gemak douchen en aankleden. Nog een beetje gepraat en afscheid genomen.
Een zeer positieve ervaring. Ik heb er al meerdere in dit huis gehad.
Prijs kwaliteit is daar zeer goed.
Na de line-up voor haar gekozen. Vriendelijk en een mooi lichaam.
Samen naar boven waar ik me mocht uitkleden en een douche mocht nemen. Jammer genoeg kwam ze er niet bij want ze ging op een ander kamer douchen.
Hierna terug naar de kamer en ik mocht me op het grote bed leggen.
Ze kleedde haar uit en kwam langs me liggen. Ze begon me zachtjes te kussen en daarna kwam ze met haar borsten voor me hangen. Ik natuurlijk lekker haar tepels verwent. Die werden direct stijf en ze genoot er echt van.
Hierna gaat ze zachtjes met haar mond naar beneden en begon me zachtjes te pijpen. Nadat hij stijf was begon ze steeds gewilliger te pijpen. Ik had moeite om me in te houden. Gelukkig stopte ze op tijd en vroeg of ze vanboven op me mocht. Daar zeg ik geen neen tegen. Rubbertje errond en ze begon zachtjes te rijden. Eerst met haar benen langs mij. Ik voelde haar kutje zo nat worden. Ze veranderde van positie en begon steeds harder te stoten. Ik kon me niet meer inhouden en ben helaas genoeg na 25 minuten klaargekomen.
Hierna heb ik nog een zachte massage gekregen. Tot de wekker van haar telefoon ging. Ze kijkt niet op haar klok want ik mocht me nog op men gemak douchen en aankleden. Nog een beetje gepraat en afscheid genomen.
Een zeer positieve ervaring. Ik heb er al meerdere in dit huis gehad.
Prijs kwaliteit is daar zeer goed.