WHEM Lucia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die laatste foto zal wel zijn hoe ze er nu uitziet, gezien het feit dat de tattoo op haar linkerarm op de glamourfotos ontbreken. Het filmpje, hoewel bewerkt, geeft denk ik wel een goed beeld van haar. Ik klik haar advertentie telkens aan, en ben zeker geïnteresseerd, maar heb het gevoel - al kan ik dat niet staven - dat het niet veel bijzonders is i.c.m. prijzen en beperkte mogelijkheden. 150 voor een vluggertje en geen blowjob erbij.. tsja..

Edit: 'young (22)' en dan in profiel 26 jaar vermelden..

Ziet er leuk uit. Zuid Amerikaans spreekt me juist altijd wel aan. Opties en advertentie zijn wat vreemd idd. Op een van de "glamourfoto's" zie je nog wel een stukje van de tattoo. De grote vraag is ook of haar borsten echt zijn???

De verwarring over de leeftijd legt ze een beetje uit in haar tekst. Ze is waarschijnlijk niet heel bedreven met de kinky website, wat misschien ook wel weer wat hoopgevends heeft.

Laatst bewerkt:
En de dame is er weer hoor...nu niet 22, maar 27.
Maar wat een plaatje! Toch twijfel ik, of ik op elke foto wel dezelfde dame zie? En dan het videootje...blijft een raadsel en blijkbaar nog altijd geen ervaringen die hier gedeeld zijn 🤷
Noemt zich nu Rosi.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan