- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/leeuwarden/7494580-luci-lux
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik vond Luci via Twitter en OnlyFans. Tegenwoordig staat ze ook op Kinky. Op Twitter geeft ze op de dag zelf aan wanneer ze er is, en in haar profiel staat ook haar kamernummer. In vriendelijke, Nederlandse volzinnen, reageerde Luci op mijn verzoek via Twitter voor informatie en daarna mijn verzoek voor een date. De volgende dag ging ik, na haar een tweet gestuurd te hebben, onderweg.
Ik meldde haar in de parkeergarage dat ik later zou komen (masker vergeten) en tien minuten later liep ik bovenaan de trap tegen een vriendelijke, lachende prachtige vrouw aan. Ze is echt prachtig, stralende pretogen en een hartelijke lach. Helaas mag ik haar uiterlijk niet in kenmerken omschrijven want ze heeft een prachtige bos haar en een heerlijk lijf. Het te laat komen was geen probleem op dat moment en mijn tijd was ook niet om 10:00 ingegaan maar pas toen ik er was.
Ze kletst graag en leuk, maar niet om de tijd vol te maken. Al kletsend gingen onze kleren op haar initiatief uit en, met nog wat aanwijzingen, belandden we beiden naakt en relaxed op bed.
Ik ga niet in op de details, zoals ik nooit doe, maar na een aantal posities was ik kapot. Mijn conditie is niet meer wat het geweest is en ik gaf haar aan dat ik het niet me niet meer zou lukken. We hadden nog wat tijd en met haar in m'n armen nog gezellig na gekletst. Zonder iets te zeggen en zo tegen het einde aan begon ze toch zelf weer. Nog nooit zo'n climax gehad.
Ze is een persoonlijkheid, een pareltje.
Ik meldde haar in de parkeergarage dat ik later zou komen (masker vergeten) en tien minuten later liep ik bovenaan de trap tegen een vriendelijke, lachende prachtige vrouw aan. Ze is echt prachtig, stralende pretogen en een hartelijke lach. Helaas mag ik haar uiterlijk niet in kenmerken omschrijven want ze heeft een prachtige bos haar en een heerlijk lijf. Het te laat komen was geen probleem op dat moment en mijn tijd was ook niet om 10:00 ingegaan maar pas toen ik er was.
Ze kletst graag en leuk, maar niet om de tijd vol te maken. Al kletsend gingen onze kleren op haar initiatief uit en, met nog wat aanwijzingen, belandden we beiden naakt en relaxed op bed.
Ik ga niet in op de details, zoals ik nooit doe, maar na een aantal posities was ik kapot. Mijn conditie is niet meer wat het geweest is en ik gaf haar aan dat ik het niet me niet meer zou lukken. We hadden nog wat tijd en met haar in m'n armen nog gezellig na gekletst. Zonder iets te zeggen en zo tegen het einde aan begon ze toch zelf weer. Nog nooit zo'n climax gehad.
Ze is een persoonlijkheid, een pareltje.
- Ik heb Luci gevraagd om toestemming een resencie te schrijven en die heeft ze me gegeven Dit is mijn tekst zoals ik het beleefd heb.
- Dit is de ervaring van een beleefde, relaxte man die niet het onderste uit de kast probeert te halen, zorgt dat hij schoon en (normaal) op tijd de afspraken nakomt en zich aan de regels van de dame houdt.