Recensie Luci, Deventer, Bokkingshang 15 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dutchhose

Newbie
8
11/09/22
11
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8454700-luci
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Luci adverteert op Kinky
Luci Deventer
Daar staat leeftijd 58. Ik heb haar billen gezien: die zijn ouder. En ze is inderdaad klein.
€50 voor massage en aftrekken afgesproken.
Eerst achterkant: Ik kreeg een fijne uitgebreide massage. Vakkundig, niet hard, maar ook niet opwindend.
Omgedraaid. Ik had mijn dag niet, werd niet lekker opgewonden. Toen ze haar heerlijke zachte ronde borsten in mijn gezicht duwde ben ik zelf gaan trekken.
Hele lieve, vriendelijken, goedlachse dame die haar best deed mij lekker te laten komen.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8454700-luci
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag reed ik langs Deventer en dacht, kom laat ik eens kijken of Luci er is. Had de advertentie al een paar keer gezien en was op een of andere manier nieuwsgierig naar haar.
De eerste keer langs haar raam, was ze er niet. Na een rondje door Deventer liep ik terug en bleek ze inmiddels te zijn gearriveerd.
Ik naar binnen en naar boven.
Ze is zeker boven de 60 (noemt de 3 dagen dat ze nog werkt, haar pensioen) en qua lengte denk ik serieus dat ze korter is dan 1,50. Die lengte was niet te kiezen, maar aangezien ze me zonder moeite staand zou kunnen pijpen, zegt genoeg.
Wassen, ik uitkleden en het 'feest' kon beginnen.
Ze is aardig. In de advertentie staat dat ze Spaans en Duits spreek. Eigenlijk spreekt ze alleen Spaans. Haar Duits is erg slecht, haar Nederlands beperkt zich tot een paar woorden.
Al met al, heel lastig communiceren.
SM was het niet. Geil eigenlijk ook niet. Ze heeft lekkere borsten en het feit dat ze zo klein is, is opwindend, maar verder zou ik niet willen gaan.
Ze pijpt aardig, masseerde nog wat en uiteindelijk kwam ik, nadat ik mezelf aftrok, met moeite klaar.
Helemaal aan het einde schoot haar ineens te binnen dat ik haar in Utrecht ook al eens bezocht had. Inderdaad, in een van de bootjes, meer dan 10 jaar geleden.
Vandaar een hernieuwde kennismaking dan, maar daar blijft het meteen wel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan