Het was augustus 2024 dat ik voor het eerst naar Louise ben geweest. Mijn recensie daarvan staat in dit topic en ik was echt onder de indruk van deze dame.
Ik was dan ook blij toen ik las dat ze in maart weer terug zou komen en één ding stond vast, ik wilde er hoe dan ook weer heen.
En gisteren was het dan weer zover. Afgesproken voor een uur en toen ze me op kwam halen herkende ze me nog. Wat een positieve energie hangt er toch om deze dame heen.
Eenmaal op de kamer hebben we uitgebreid gekletst. Ik zou haar omschrijven als een 'free spirit'. Het enthousiasme spat er vanaf. Een dame vol zelfvertrouwen en met een duidelijke spirituele inslag.
En wat kan deze dame lekker tongzoenen, we hebben zeker 10 minuten non stop staan zoenen. Niet lafjes, gewoon echt volop tongzoenen. Elkaar strelen, volop genieten.
Na een tijdje even opfrissen en ontdaan van onze kleren. Ik ga je iets bijzonders laten voelen zei ze. Nadat ze me, terwijl ik nog stond al, even liet voelen hoe goed ze kan pijpen, vroeg ze me op bed plaats te nemen.
Wat daar gebeurde kan ik amper beschrijven. Ik leek wel in de zevende hemel beland. Tedere aanrakingen, tongzoenen, strelen. Wat een klasse vrouw! Ik kreeg een masterclass pijpen en aftrekken. Met zoveel gevoel en passie dat ik echt even van de wereld was. En uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaar gepijpt.
Wat een sensatie is deze dame. Wat een mooi persoon is het toch. Ik heb me weer buitengewoon vermaakt met haar. Dankjewel Louise