Wile E. Coyote
Wandelaar
Hoi "Lotte".
Wie trapt hier nog in?
Wie trapt hier nog in?
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hoor . Heb haar 3 x ontmoet. Ze is helemaal gestoord.Wellicht dat iemand me de zin van dit soort acties kan uitleggen, want ik snap het niet helemaal.
Iemand adverteert zich te pletter om vervolgens (bijna) geen afspraken te maken. Tenminste dat is wat ik over haar lees.
Dan heeft zij toch giga frustraties tegen mannen oid. Lekkermaken, teasen en laten zitten?
Daarnaast kost het toch handenvol tijd om al die ads te beheren, laat staan te antwoorden op reacties.
Ik ga er tenminste van uit dat ze dat doet, anders is het helemaal bezopen wat ze doet.
Heeft überhaupt ooit iemand met haar contact gehad of zelfs een afspraak weten te regelen?
Wat moet ik denken van deze dame die WAP aanbied?En zo'n beetje elke wap-date op SJ
#trap er niet in
Niet zo handig om deze vraag te stellen in een topic over misstanden en oplichting.Wat moet ik denken van deze dame die WAP aanbied?
Ik zou zelf alleen voor sex gaan, wap boeit me neit
Tsja, ik moest em ergens stellen ..... heb je der een mening over? De dame bedoel ikNiet zo handig om deze vraag te stellen in een topic over misstanden en oplichting.