Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren60 70 man dat valt toch nog mee?Wel jammer eigenlijk (voor mij dan - vast niet voor haar) dat ze altijd zoveel volk trekt op haar gangbangs... Populaire dame!
Zou wel wat graag met haar -en enkele andere mannen- in klein gezelschap stevig van bil willen gaan!
Hoi Lotte, dank U voor uw snelle reactieDan ben je zeker welkom. Volgende feestje is volgende week 21/11
Lotte
Xxx
Awel, ik geloof U dus ten volle..... Mijn voorgevoelradartjes vertellen me ditZeker weten! Man! Wat een inzet en enthousiasme die vrouw geeft!
Heb je op FL gestuurdHoi Lotte, dank U voor uw snelle reactie
Ik heb het event van nu donderdag al gezien, en het spreekt me enorm aan.
Vermits dit allemaal nieuw is voor mij, heb ik last van podiumvrees als ik het zo moet uitdrukken ..... Ik ben zoekende naar nieuwe uitdagingen, enzo .....
Kan je me mss in PB even wat meer info geven als je dat ziet zitten van hoe het eraan toegaat, en dergelijke ... wat kan, niet kan ... hoeveel man is er gemiddeld ... komt iedereen aan beurt ... reservatie doen, doorpolicy.....voorzieningen die de gast moet in acht nemen voor aanvang.... Heb echt totaal geen idee momenteel.
Alvast bedankt Siegfried.
Awel, ik geloof U dus ten volle..... Mijn voorgevoelradartjes vertellen me dit