Voormalig lid 42307
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/last-day-in-your-city-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 70
Jonge aantrekkelijke meid die een fantastische gfe geeft.
Bij aankomst kwam ze heel zenuwachtig en schattig over.
Eerst het nodige afgehandeld en dan kon de pret beginnen
Mocht haar zelf uitkleden, wat zo geil was. Ondertussen volop zoenen en elkaar overal aanraken.
Overgegaan naar bed waar ze begonnen met me te pijpen mc. Naar mijn smaak beetje te zacht, maar toch een mooi zicht. Haar beffen was geen probleem en als je goed zat dan liet ze het wel merken.
De seks kan echt stevig en ze gaat er echt mooi in op. Ondertussen blijft ze zoenen. Toen ik boven op haar lag heeft ze zelfs aan mijn nek getrokken om haar te beginnen zoenen. Lekker grote borsten waar ze van geniet als je eraan zabbelt.
Enige melding voor zij die het aangaat: ze heeft een klein buikje. Voor mij geen probleem, maar om negatieve reviews te mijden geef ik dit maar mee.
Voor mij alsinds zeker voor herhaling vatbaar.
Bij aankomst kwam ze heel zenuwachtig en schattig over.
Eerst het nodige afgehandeld en dan kon de pret beginnen
Mocht haar zelf uitkleden, wat zo geil was. Ondertussen volop zoenen en elkaar overal aanraken.
Overgegaan naar bed waar ze begonnen met me te pijpen mc. Naar mijn smaak beetje te zacht, maar toch een mooi zicht. Haar beffen was geen probleem en als je goed zat dan liet ze het wel merken.
De seks kan echt stevig en ze gaat er echt mooi in op. Ondertussen blijft ze zoenen. Toen ik boven op haar lag heeft ze zelfs aan mijn nek getrokken om haar te beginnen zoenen. Lekker grote borsten waar ze van geniet als je eraan zabbelt.
Enige melding voor zij die het aangaat: ze heeft een klein buikje. Voor mij geen probleem, maar om negatieve reviews te mijden geef ik dit maar mee.
Voor mij alsinds zeker voor herhaling vatbaar.
Laatst bewerkt: