Recensie Lorena, Temptation Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkie@

Wandelaar
50
11/02/22
23
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/lorena/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist een geweldige tantra massage gehad van de grappige en spraakzame Lorena.
Begonnen op de buik waar ze eerst me benen masseerde en langzaam naar boven werkte en waarbij ze de ballen niet vergeet als op warmer en lekker in diverse houdingen over mee gleed. Daarna mocht ik omdraaien en toen begon het echt wat een geweldige meid met een geile uitstraling als je haar dan in de ogen kunt aankijken. Ze masseerde me geweldig in verschillende posities naar een geweldig hoogtepunt wat zeker voor herhaling vatbaar is. Bedankt Lorena,

Zojuist een geweldige tantra massage gehad van de grappige en spraakzame Lorena.
Begonnen op de buik waar ze eerst me benen masseerde en langzaam naar boven werkte en waarbij ze de ballen niet vergeet als op warmer en lekker in diverse houdingen over mee gleed. Daarna mocht ik omdraaien en toen begon het echt wat een geweldige meid met een geile uitstraling als je haar dan in de ogen kunt aankijken. Ze masseerde me geweldig in verschillende posities naar een geweldig hoogtepunt wat zeker voor herhaling vatbaar is. Bedankt Lorena,
Dankje Henkie!

P.s. cupmaat is 80 D & haarkleur donker bruin ipv zwart hihihi 😘

Terug
Bovenaan Onderaan