Recensie Lorena Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Wandelaar
97
14/03/22
79
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9265222-diana
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Makkelijk afspraak gemaakt
Kamer met bed bank in een wel lekker groot bed

Alles afgehandeld daar uitgekleed en toen begon Lorena lekker tegen je aan te dansen en ik ondertussen dat mooie lichaam verkennen.

Wat een mooie grote zachte kont een goed tikje kan mevrouw wel waarderen kort getoengzoend was ook gelijk het laaste daarmee lekker met die tieten gespeeld en gesappwld eraan .

Toen lager richting die kont wer die billen zoenen en toen me hoofd ertussen op het moment dat ik haar kontje gaatje lukt merkt ik dat ze dat erg waardeerde waardoor ze me hoofd beetpakte en me goed diep tussen die kont duwde en me naar beneden duwde dus kutje gelikt toen moest ik op het bed gaan liggen

Mevrouw kwam tussen me benen zitten condoom erom en werd ik goed geil en diep gepijpt


Daarna kwam ze op me zitten en begon ze me te berijden even later eraf en ging ze met zichzelf verder en wauw daar kwam een squirt uit alles goed nat even rustig en de tweede kwam er aan en daarna liet ze zich naast me vallen waardoor ik de kans had die kletsnatte kunt te likken en toen kwam nummer drie me gezicht zat onder naar squirt en mocht ik alleen nog zachtjes likken omdat ze gevoelig was

Na klein minuutje werden de benen omhoog en wijd gegooid en mocht ik haar neuken en wow wat kan deze dame flinke stoten hebben en maar gillen I want you cum in my pussy


Zodoende haar goed en hard geneukt tottad ik klaar kwam


Daarna goede en lekker massage gehad en begonnen we voor ronde twee die uit eindelijk hetzelfde was als ronde 1 maar alleen het afgemaakt in doggy want die mooie kont wou ik zien als ik haar neukte


Deze dame kan goed squirten als je hiervan houdt ga bij haar langs
 
Terug
Bovenaan Onderaan