Recensie Lola Souza, Boechout (vh oa Bocholt) 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren avond nog even langs Lola geweest. Ze vertrekt normaal gezien maandag voor een tijdje naar Brazilie ... ik kijk er naar uit om haar opnieuw te bezoeken, het GFE gevoel is wel heel sterk bij haar.
Jammer, ook heel hoog op het verlanglijstje. Ze zou eens iets meer naar het westen van het land moeten komen in plaats van altijd Limburg.

Afgesproken met deze ts, 14u bevestigd en adres gekregen. Eenmaal aangekomen, geen reactie terug. Nog paar keer geapped 0 response, weer naar huis gereden. s avonds om 23u kreeg ik een appje terug dat ze moe was en ik maar een afspraak moest maken voor andere dag, voor mij nooit meer! 1.5u voor niks gereden, benzine weg gegooid.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
review van 2023
in dilsen stokkum
zeer mooie vrouwelijke uitstraling. Is ze zich ook van bewust.
zeer actieve dame goed formaat en blijft goed hard. Weinig beleving gecreëerd maar ramt goed door beetje dominant.
voor herhaling vatbaar,

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Een paar weken geleden mij ook maar eens gewaagd aan deze mooie trans. Ze is echt een prachtige verschijning en in mijn ogen super vrouwelijke.

De date begonnen met lekker tongzoenen waarna ik haar mocht pijpen. Ze trok mij goed af tijdens het pijpen en vroeg daarna of ze mij mocht nemen. Ze heeft een goed formaat en weet ook zeker hoe ze die moet gebruiken. Daarna hebben we nog omgeruild waarin ik haar mocht nemen in doggy. Ik voelde dat ik bijna zou komen daarom hebben we elkaar klaar getrokken. Gezellig gesprekje gehad achteraf. Echt een fijne dame.

Terug
Bovenaan Onderaan