Firmin Vandekasseien
Newbie
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Een knap blondje met goddelijk lichaam uit Oekraïne staat hier sinds 2 weken. Soms ook wel achter het raam ernaast.
Aan de deur/raam zei ze me al direct: 50 euro/15 minutes/1 position.
Ok dan maar, wel erg weinig service voor de standaardprijs, maar toch eens uitproberen.
Ik denk dat ze vies is of schrik heeft om een blote piemel aan te raken, want direct ging het condoom erom, zonder enige voorverwarming. Na een beetje pijpen, welk ook maar heel matig was, mocht ik dan het enige mogelijke standje doen, missionaris. Iets anders was immers niet toegestaan.
Omdat ik maar 15 minuten kreeg in totaal, wou ik laten afwerken met handjob. Maar ook hier moest het condoom eraan blijven. En met de finish in zicht, was het plots gedaan. De 15 minuten waren om. Onverbiddelijk.
Onbevredigd buiten gevlogen. Toch nog wel een compliment gekregen voor mijn respectvolle houding.
Aan de deur/raam zei ze me al direct: 50 euro/15 minutes/1 position.
Ok dan maar, wel erg weinig service voor de standaardprijs, maar toch eens uitproberen.
Ik denk dat ze vies is of schrik heeft om een blote piemel aan te raken, want direct ging het condoom erom, zonder enige voorverwarming. Na een beetje pijpen, welk ook maar heel matig was, mocht ik dan het enige mogelijke standje doen, missionaris. Iets anders was immers niet toegestaan.
Omdat ik maar 15 minuten kreeg in totaal, wou ik laten afwerken met handjob. Maar ook hier moest het condoom eraan blijven. En met de finish in zicht, was het plots gedaan. De 15 minuten waren om. Onverbiddelijk.
Onbevredigd buiten gevlogen. Toch nog wel een compliment gekregen voor mijn respectvolle houding.