Geniethetleven
Wandelaar
Hoe ga je ermee om als je vrouw je locatie van volgen op haar iPhone? Is dit nog een beetje te omzeilen? Of ben je dan gewoon de spreekwoordelijke Sjaak?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLocatie voorzieningen gewoon uit zetten of enkel bij gebruik van een app.Hoe ga je ermee om als je vrouw je locatie van volgen op haar iPhone? Is dit nog een beetje te omzeilen? Of ben je dan gewoon de spreekwoordelijke Sjaak?
Oplossing: vrouw eruit schoppen.Hoe ga je ermee om als je vrouw je locatie van volgen op haar iPhone?
Dat heet een scheiding.Hoe ga je ermee om als je vrouw je locatie van volgen op haar iPhone? Is dit nog een beetje te omzeilen? Of ben je dan gewoon de spreekwoordelijke Sjaak?
Als je zelf een iPhone hebt krijg je vanzelf de melding dat er een "vreemde" AirTag met je meereist. Dus je wordt op de hoogte gebracht.Heb je er weleens aan gedacht dat ze ook een Apple AirTag in je auto kan doen, ik vraag me dan af hoe je die zelf kan vinden.
Hoe zou ik het aanpakken indien ik dacht dat mijn partner me bedroog (vertrekkend van het gegeven dat we in een relatie zaten waarin we geen geheimen voor mekaar hadden - nou ja, oorspronkelijk dan toch)?
1) de locatie-functie wederzijds inschakelen (en bij tegenspartelen vragen naar een goed argument, en privacy zou mij niet overtuigen);
2) er op staan dat de navigatiegeschiedenis niet gewist werd;
3) idem voor navigatieapps op de telefoon;
4) de kilometerstand en het brandstofniveau bijhouden (waarom is er deze week buiten woon-werkverkeer en de klassieke korte ritjes nog 200+ km gereden);
5) een gps-tracker onder het reservewiel leggen;
6) geldafhalingen verifiëren.
Vanaf het moment dat je partner iets vermoedt, ben je de sjaak, zeker omdat je wellicht ook nog eens moet rekening houden met de honderden flitspalen, met onverwachte files ergens waar jij niet hoort te zijn enz.
Ik zou het eerder cynisch noemen, maar verder eens.En als er naar gevraagd wordt thuis dan zeg je maar dat een relatie (ironisch genoeg) gebaseerd is op wederzijds vertrouwen.
Dat heet een scheiding.
Er zit hier iets goed fout kerel!
Dat je af en toe een andere vrouw bezoekt, wil toch niet zeggen dat je relatie slecht is?