Recensie Lo Lay Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.628
30/06/21
1.891
139
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eu-vou-sua-vagabunda.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Nieuwsgierig naar deze slanke roodharige wat info ingewonnen en leek voldoende om een date vast te leggen.
Positief; ze is de dame van de foto's, is vriendelijk en haar Engels redelijk goed.
Negatief; ondanks vermelden in advertentie, zoenen niet mogelijk,, laat staan tongzoenen, bummer.... 🙀
Ter plaatse nog gedoucht/opgefrist, schone handdoeken voorradig gelukkig. (y)

Gevolg hiervan, voorspel te beperkt naar mijn smaak en kreeg ondanks haar mooie lijf lastig een erectie, pzc hielp slechts ten dele, deed ze redelijk maar erg kort, werkt snel toe naar intiem.
Voelt verder ook beetje gemaakt aan, leek wel te genieten van m'n tong, fysieke reactie was ook duidelijk maar kreuntjes voelden geacteerd. Vingeren mocht ook niet echt, beperkt dus tot haar lipjes en mooie klitje.

Rubbertje aangebracht en in meerdere standjes toch in doggy kunnen finishen, dat was een meevallertje dus. Met snelle douche achteraf na 40 minuten weer buiten. 🤨
Geen herhalingsgevaar hier.

Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lo-lay/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In tegenstelling tot de eerdere recensie werd er bij mij wel volop gezoend (met tong). Ik heb er wel 20 extra voor betaald.

Na betaling direct muziekje aan en elkaar betasten / uitkleden terwijl er lekker gezoend werd. Hierna direct door naar intiem, met haar bovenop. Erg goed uitzicht. Na diverse standjes van erg intiem naar wat harder tot een hoogtepunt.

Pauze met knuffelen en kletsen waarna het langszaam weer tijd werd voor ronde 2. Tijd om met mijn tong beneden te verkennen waarbij ik het de enige keer moeilijk in te schatten vond of ze echt ervan genoot of dat het gespeeld was. Nogmaals condoom erom, maar een tweede keer klaarkomen op zo'n korte tijd gebeurt niet vaak en we werden onderbroken door de wekker. Wel een klokkijkster dus.

Al met al had ik wel een klik met haar en mede daardoor hier wel herhalingsgevaar.

P.S. Inderdaad in Hasselt Belgie, niet Nederland

Terug
Bovenaan Onderaan