Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik app haar en vraag of 15 min mogelijk is (was op doorreis en had beperkt tijd) krijg ik een reactie dat ze op dat soort niet zit te wachten. Lijkt me wel lekker ding, dus als je haar wil nooit vragen naar 15 min hahah ik probeer het met nieuwe simkaart wel opnieuw……ben wel benieuwd naar ervaringen?iemand ervaring met deze dame?
Sexy lady
Hallo schatje, als je op zoek bent naar een mooie wilde dame voor heerlijke sex dan heb je mij nu gevonden.Ik verwen je met passie en overgave, zodat je mij niet sne...www.kinky.nl
Ja ik app haar en vraag of 15 min mogelijk is (was op doorreis en had beperkt tijd) krijg ik een reactie dat ze op dat soort niet zit te wachten. Lijkt me wel lekker ding, dus als je haar wil nooit vragen naar 15 min hahah ik probeer het met nieuwe simkaart wel opnieuw……ben wel benieuwd naar ervaringen?
Erg betrouwbare reactie dit. Buitengewoon positief van iemand die precies 1 reactie heeft gegeven op dit platform....Zojuist een super leuke date met deze leuke jonge frisse dame gehad, ze heeft prachtige borsten en een heerlijk sappig lekker ruikend kutje,
Ze is duidelijk in communicatie via de app en van tevoren nog even wilt bellen, echt super service
Ze ontvangt in een mooi appartement.
Ik zou zeggen maak gauw een afspraak en geniet
Mark
Zojuist een super leuke date met deze leuke jonge frisse dame gehad, ze heeft prachtige borsten en een heerlijk sappig lekker ruikend kutje,
Ze is duidelijk in communicatie via de app en van tevoren nog even wilt bellen, echt super service
Ze ontvangt in een mooi appartement.
Ik zou zeggen maak gauw een afspraak en geniet
Mark