borstenman
Wandelaar
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Heb gisteren nog eens een bezoekje gebracht bij Liza's dreams.
Omdat niemand een recensie schrijft heb ik besloten om nog een een dame te beschrijven.
Wou voor Loren gaan maar die was bezet, en omdat ik een borstenman ben heb ik gekozen voor de vrouw met de grootste borsten.
Mona is de naam een Roemeense dame ,niet slank maar voor mij moet dat niet er mag wat vlees aan zijn.
Wat mij al stoorde in het begin was dat we geen badkamer hadden gezien om ons te wassen.
Om het iets korter te maken is ze begonnen met pijpen met condoom, had liever zonder maar kon niet meer terug.
Als ik vroeg om een 69 dan kneep ze haar benen toe zodat ik niet bij haar poesje kon en wou ze niet verder doen.
Ik wou tongzoenen om mij wat op te winden maar dat kon ook niet.
Opwinding was al volledig weg.
Heb hem dan maar zelf afgetrokken om toch maar waar voor mijn geld te hebben.
Ga niet meer terug naar deze dame.
Omdat niemand een recensie schrijft heb ik besloten om nog een een dame te beschrijven.
Wou voor Loren gaan maar die was bezet, en omdat ik een borstenman ben heb ik gekozen voor de vrouw met de grootste borsten.
Mona is de naam een Roemeense dame ,niet slank maar voor mij moet dat niet er mag wat vlees aan zijn.
Wat mij al stoorde in het begin was dat we geen badkamer hadden gezien om ons te wassen.
Om het iets korter te maken is ze begonnen met pijpen met condoom, had liever zonder maar kon niet meer terug.
Als ik vroeg om een 69 dan kneep ze haar benen toe zodat ik niet bij haar poesje kon en wou ze niet verder doen.
Ik wou tongzoenen om mij wat op te winden maar dat kon ook niet.
Opwinding was al volledig weg.
Heb hem dan maar zelf afgetrokken om toch maar waar voor mijn geld te hebben.
Ga niet meer terug naar deze dame.