Recensie Liz, Brugge 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar een half jaar geleden geboekt in Brugge, was gewoontjes.
Ik schreef geen recensie omdat er al genoeg over dezelfde personen wordt geschreven…
A little bit boring, isn't it…
Maar natuurlijk slim gezien door de dame om stroop aan jullie ….. te smeren, good for her business.,
Ik heb speciaal een account aangemaakt om over deze dame een review te schrijven.
Ok, ik heb niet de meeste ervaring met dvp's, maar ik kan wel met zekerheid zeggen ongeacht smaak dat dit een prachtige vrouw is.
Los van het feit dat dit een prachtige dame is, is haar service zeer lief, vriendelijk en zeer meegaand. Ik kan mij niet inbeelden dat zij anders doet tegen verschillende mensen.
Verschillende personen gaan meermaals …
Dit wil volgens mij ook wel wat zeggen.
Misschien bent u veel meer gewend, maar het feit dat ik hierop reageer, is omdat ik geen idee heb wat er beter zou kunnen.
Haar diensten worden ook correct vermeld en alles is zoals afgesproken.
Nu ja, ik ben natuurlijk ook geen 007…
En het feit dat ze ook reviews schrijft…. Daarvoor gingen mensen ook al meermaals terug hoor…
Dus ja…
Eigenaardige mening van u…
Ik weet niet wat je echter meer kan / wil verwachten dan?
 
Laatst bewerkt:
Moet kunnen, zowel James Bond als Lucazzzz hebben een eigen mening. Beide zijn verdedigbaar. Ik vind haar top maar je hoeft het daar natuurlijk niet eens mee te zijn, dan heeft ze wat meer tijd voor mij.
Vroeger heb ik menig dvp bezocht en er waren er een pak waar de service minder was.
 
Heb haar een half jaar geleden geboekt in Brugge, was gewoontjes.
Ik schreef geen recensie omdat er al genoeg over dezelfde personen wordt geschreven…
A little bit boring, isn't it…
Maar natuurlijk slim gezien door de dame om stroop aan jullie ….. te smeren, good for her business.,
Ik kan James wel bijtreden.
Bezocht haar een tijdje geleden in Brugge en het was niet zo wow als ik had verwacht.
Een aardige dame maar ik bleef toch een klein beetje ontgoocheld achter...
👉Ik schrijf straks nog een review
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug heb ik dus Liz een bezoekje gebracht, want ik was getriggerd door de reviews.
Ze is een aardige dame die goed Nederlands spreekt en die haar best doet het naar je zin te maken, maar het werkte niet echt voor mij helaas 😕

Ik had een aangename tijd met haar en op het intieme gedeelte niks aan te merken, maar het was een beetje vanilla, een beetje gewoontjes.
Ik had toch meer verwacht. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog?
Zelfs geen hartelijke kus en ik drong dan maar niet verder aan, dat viel dus ook wel wat tegen. Ik voelde ons niet echt close, het voelde allemaal wat afstandelijk... Er was geen klik zeker?
Nadien wel nog een korte babbel en een cola'tje gedronken.

Alle respect voor de dame hoor!! maar ik moet eerlijk zijn: zeker niet slecht, maar ik had er helaas geen wow gevoel bij...
 
Laatst bewerkt:
Heb haar een half jaar geleden geboekt in Brugge, was gewoontjes.
Ik schreef geen recensie omdat er al genoeg over dezelfde personen wordt geschreven…
A little bit boring, isn't it…
Maar natuurlijk slim gezien door de dame om stroop aan jullie ….. te smeren, good for her business.,
Goeiemiddag ☺️

Intelligent?🤔🤔.. Ja soms, niet altijd !!!

Wat betreft onze ontmoeting, het spijt me dat ik je teleurgesteld heb 😔 maar soms gebeurt dat aan beide kanten en dat is oké ☺️ tenslotte kunnen we niet altijd iedereen tevreden stellen ik probeer altijd aan de verwachtingen van de MVP's te voldoen, wanneer ze op bezoek zijn is de betaalde tijd altijd volledig aan hen gewijd (geen telefoon/ geen kijken op de klok/ geen afscheid voor het einde). Ik maak geen onderscheid of iemand nieuw of oud is.. Ik probeer altijd mijn best te doen doordat ik niet op mijn telefoon kijk, mis ik soms afspraken, daarom probeer ik de mensen die de tijd en het geld besteden om mij te bezoeken te binden, zodat elke cent die wordt uitgegeven de moeite waard is... en ja, meestal werkt het 😉

👉Wat betreft "mijn zaak", omdat ik onafhankelijk ben, zoek ik altijd naar manieren om te vernieuwen 🙃 En waarom niet een digitaal platform gebruiken waar 85% van de mannen toch even een kijkje neemt!?🤷‍♀️ Ja, je hebt gelijk..
👉 Marketing trucje, en waarom niet? 🤷‍♀️ Twee vliegen in één klap: schrijven over de MVP's (altijd echte en positieve beoordelingen, geen negatieve kritiek (dat is echt slecht), als het negatief is, schrijf ik liever niets, ik geloof dat iedereen een spiegel thuis heeft en de kracht van woorden kent die verkeerd worden gebruikt!!!!!) En andere MVP's nieuwsgierig maken, en zo een nieuwe kans om een paar extra namen aan mijn VIP-lijst toe te voegen🩵 Voordat ik begon, vroeg ik advies aan een MVP die bij mij was tijdens de verkiezingen, die overigens een zeer intelligente, beleefde, schone man is.. We deelden wat ideeën, en daarna met andere MVP's en zij vonden het een goed idee, dus waarom niet?!🤷‍♀️🤷‍♀️ Ik doe niets verkeerds, ik schrijf niets dat iemand zou mishagen, ik geef 100% prioriteit aan de privacy van iedereen..
● Ik zie er geen probleem in. Als het je stoort, sorry, maar de oplossing is om het niet te lezen.. Want ik zal blijven schrijven totdat dit digitale platform me blokkeert..🙊🙈🙉 Dan zullen er geen opmerkingen meer zijn.

👉 Ps:- Ik schrijf alleen met toestemming van de MVP's, zonder ooit grenzen te overschrijden, want zoals je zei, "marketing trucje" en ik wil niet verliezen wat ik heb opgebouwd, altijd iets toevoegen.

Groetjes
Liz ☺️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/liz-116/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Liz bezocht op haar 'nieuwe' locatie. In de 'eenden' kamer.
Wat zag ze er weer fantastisch uit in die zwarte lingerie!!
Een spin uit de badkamer leek eerst de pret te bederven maar wat was ze weer in form!
Ze pijpte me eerst met een muntje in haar mond. Fris,fruitig heerlijk.
Ik was meer dan opgewarmd, daarna heb ik haar gewoon geneukt, voor elke eend 🦆 die ik zag stootte ik traag mijn pik in haar poes. We dreven het tempo langzaam op, ik keek alleen nog naar haar ferme borsten tot ik heerlijk in haar kwam. Verder geen tierelantijntjes of 7 verschillende standjes. Ik heb er weer van genoten
Bedankt Liz voor die fijne tijd met jou
 
Hier is de link: voor alle praatjes met de dame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan