Op de 4e van de 1e in dit etablishement beland.
Na de dag ervoor Babylon "her"ontdekt te hebben wilde ik nog een voor mij nieuwe club ontdekken en deze lag aardig op de weg terug richting onze hoofdstad.
Tegen 12 uur aangekomen en vriendelijk ontvangen door de man achter de balie.
Hij legde alles netjes uit en was ook gelijk erg eerlijk over het aantal dames van die dag.
Omdat er dus ook te weinig dames waren deed hij zelf de ronde met me om alles te laten zien.
Na het fijne wellness dagje in het met daglicht overgoten babylon was dit wel weer even een andere beleving.
Donker, oud en van alle aanwezige wellness voorzieningen deed alleen de sauna het.
Deze stond dan wel weer goed heet. (zelf voor mij een beetje te heet, maar dat is beter dan te koud)
Na omgekleed te zijn eerst maar eens naar het eet-gedeelte aangezien ik had gelezen dat er iemand vers eitjes voor je zou bakken en ik wel toe was aan een goed ontbijtje.
Het eetgedeelte is erg krap en in een donker hok, maar er wordt wel top voor je gezorgd door een kokkie die er duidelijk ook plezier in heeft om voor de mensen te zorgen.
En dat is altijd een erg grote plus. De hele dag me lekker verzorgd gevoeld door deze kerel.
De middag een beetje afgewisseld met sauna en douche rondjes, een tukje gedaan op 1 van de banken in de kamer beneden en wat koffie gedronken en gezellig gekletst met wat duitse beren aan de bar.
Ik had begin van de middag een gezellig kort gesprekje gehad met de poolse Mihaela die normaal niet direct mijn type zou zijn maar die me wel wat leek, alleen was ik toen nog op het punt dat ik een beetje wilde acclimatiseren, maar spijtig genoeg was ze de rest van de dag bijna voleldig geboekt.
Tegen het eind van de mdidag toen ik toch wel erg zin kreeg na alle relaxte tijden, maar weer eens in de bar gaan zitten en om me heen kijken.
Probeerde met een klein popje oogcontact te kijken maar die vond haar telefoon te belangrijk en als ze al keek dan keek ze zo'n beetje door iedereen heen, wat jammer was want ze was wel mijn type, maar als ze al zo afwezig in de bar zitten is het vaak ok geen goede match op de kamer.
Uiteindelijk aan de praat geraakt met sofie. Zeker geen verkeerd lijfje en was wel leuk in het gesprek dus maar richting een kamer gegaan.
Paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik wel in was voor rustig en lang, maar daar had ze blijkbaar geen boodschap aan, want ze wilde toch zo snel mogelijk er boven op klimmen en weer van de kamer afzijn.
Uiteindelijk best een redelijke kamer met haar gehad, maar miste toch een beetje de klik.
Na nog een koffie en een hapje was het net na zessen en vond ik het een mooie tijd om weer terug te rijden naar het westen van ons landje.
De club krijgt zeker nog een tweede kans als ik weer in de buurt ben, maar misschien wel pas als het iets mooier weer is zodat er tenminste ook een buitenbad is naast de sauna