Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Donderdag 21 september ben ik naar Living Room geweest. Het regende pijpenstelen en donderdagmiddag door de avondspits langs Eindhoven is niet ideaal. Soms regende het zo hard dat je op de Autobahn niet harder dan 90 kon rijden. Maar goed, we hebben wat over voor onze hobby  :)… Ik kon voor de deur parkeren en het vrijkaartje wat ik had van een ander forum werd zonder problemen geaccepteerd.

Binnen is er vrijwel niets veranderd, alleen er zijn mooie fijne douches gemaakt achter de bar bij de kamers op de begane grond. Buiten heeft wel een metamorfose plaats gevonden. De tent is weg en er is een fraaie tuin met eettafels en bankjes, een bar, een heel mooi zwembad en ligstoelen. Maar in de stromende regen maakte niemand er gebruik van.

Dan de dames. Een aantrekkelijke Line-up met 2 dames met een paar kilo's extra (Tanja en Ruby met aardig wat plakplaatjes en tongpiercing) een aantrekkelijke 40+ MILF met top service (Hongaarse Nicole, lijkt midden 30), 1 jong uitziende Bulgaarse (30 jarige Monika) en verder Roemeense dames. Daarbij stunner Sofia (lang slank C/D siliconen) en de zeer aantrekkelijke en verleidelijk lachende Yasmin.

De andere dames: Cleo (Cateleya uit SS), Elisa (ex Babylon), Antonia (niet uit Babylon maar uit Zwitserland, donkerblond half lang haar, A cup, grote tattoo in de vorm van een roe op de rug), Sofie (echte stunner, slank mooie sili's), Erica (hoogblond), Julia en Larissa (zusjes?). Toen ik rond 1 uur vertrok kwam er nog een zeer aantrekkelijke dame met een tatoeage in haar nek van de kamer. Die was dus lang bezig geweest met een man. Ook Yasmin was door een man kennelijk de hele avond geboekt. Er kwamen nog 2 nieuwe dames die beginnen zodra ze hun papieren hebben. Ze zaten in normale kleding aan de bar.

Nicole, Julia, Larissa, Cleo en Monika doen aan TZ, de andere dames niet, dus ik had niet zoveel keuzestress als in mijn stamclub Sixsens. 14 dames is natuurlijk ook veel minder dan de 60-70 die daar rondlopen.

De eerste kamer was voor Cleo, de tweede voor Larissa en de derde met Monika (zie recensies). Alle 3 geslaagde kamers!

Het eten was zeer goed verzorgd door kok Oliver: Saltimbocca, tagliatelle en vers gemaakte tomatensaus. Je moet hier eten wat de pot schaft. Er is geen buffet of keuze, alhoewel de kok wel zijn best zal doen om je iets anders voor te zetten als je het echt niet lust.

Samenvatting: een zeer geslaagde avond met een heerlijk weerzien met Cleo.

Terug
Bovenaan Onderaan