Mrswalcheren
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Het was weer eens tijd voor een bezoekje aan Spink. De laatste keer was ik bij Nadia geweest. Ik was zeer tevreden over haar massage. Ik twijfelde maar maakte deze keer een afspraak met Lita. Ik was benIeuwd. Omdat ik een uur moet reizen is het altijd goed timen; dat lukte deze keer en 5 minuutje voor tijd draaide ik de parking oP bij Spink. Lita deed open en trok me mee naar boven. Na de Financien van 70 E vertrok zij weer. Het duurde meer dan 5 minuten en het enige was zij had gedaan is haar telefoon gehaald voor de muziek. Toen vertrok ze weer voor 5 min en kwam terug met de bekende teil. Na t wasje begon ze met de massage op mijn rug. Ik kan het geen massage noemen was meer een beetje wrijven en na 5 min was ze er meer klaar. Toen gooide ze haar mooie borsten in de strijd over mijn rug en veelvuldig over mijn hoofd. Ze heeft echt een mooie cup D en wellicht E; niet van de dokter.
Toen mocht ik omdraaien; ze masseerde niet maar raakte mijn vriend aan. Toen zei ze waarom betaal je niet meer. Ik wil je een BJ geven voor 50 e extra. Ik ga aan maar 30 E te hebben. Nou ja voor deze keer doe ik het voor 30 euro. Ze naam mijn vriend in de mond en na 2 likjes zei ze….wil je met mij spelen? Ik ben geil. Ze ging op haar. Rug liggen en mocht haar tepels kussen en beffen. Mocht alles met haar doen. En toen pakte ze een cd en hebben we het gedaan. Ik moet er nog van bijkomen. Wil je gewoon een massage dan Lita niet boeken…….wil je meer dan Lita wel boeken…..douchen samen doiet ze niet en ik stond na 40 min weer buiten. Het was leuk maar kies toch volgende keer voor een andere dame. HOE ZIJN JULLIE ERVARINGEN??
Toen mocht ik omdraaien; ze masseerde niet maar raakte mijn vriend aan. Toen zei ze waarom betaal je niet meer. Ik wil je een BJ geven voor 50 e extra. Ik ga aan maar 30 E te hebben. Nou ja voor deze keer doe ik het voor 30 euro. Ze naam mijn vriend in de mond en na 2 likjes zei ze….wil je met mij spelen? Ik ben geil. Ze ging op haar. Rug liggen en mocht haar tepels kussen en beffen. Mocht alles met haar doen. En toen pakte ze een cd en hebben we het gedaan. Ik moet er nog van bijkomen. Wil je gewoon een massage dan Lita niet boeken…….wil je meer dan Lita wel boeken…..douchen samen doiet ze niet en ik stond na 40 min weer buiten. Het was leuk maar kies toch volgende keer voor een andere dame. HOE ZIJN JULLIE ERVARINGEN??