- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwigheid-voor-de-eerste-keer-blonde-nymfomane-herk-de-stad.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vandaag eens binnengewandeld bij Lisa in Zutendaal.
Ben hier terecht gekomen omwille van een last minute afzegging van een andere dame.
Vlotte communicatie via WhatsApp, aangegeven dat ik onervaren ben maar dit was geen probleem.
Eenmaal aangekomen al een beetje geschrokken van het verschil met wat er op de foto's te zien is qua gezicht, ze is duidelijk ouder dan wat ze aangeeft op RL.
Vriendelijk begroet met een zoen en kreeg dan instructies om mij uit te kleden, financien afgehandeld en dan is ze begonnen met PMC.
Ze heeft een zeer mooi lichaam, borsten zijn naturel maar haar billetjes zijn bewerkt vermoed ik.
Vingeren mocht ik niet doen, dan is zij vanboven komen zitten (heel mooi zicht op haar voorgevel en hier mocht ik wel mee spelen).
Na amper een paar minuten (aangezien er weinig leven in zat) aangegeven om een andere positie te doen, even doggy geprobeerd en haar een paar keer gevraagd om dit voor haar oke was (kon uit haar lichaamstaal niet opmaken of ze het zelf ook leuk vond).
Ze neemt totaal geen initiatief en geeft amper tot geen interactie (zelfs amper oogcontact).
Haar engels is zeer gebrekkig en dus ter plaatse moeilijk te communiceren.
Kamer is zeer klein en heel warm ondanks dat de verwarming niet aanstond.
Ben na amper 30minuten al terug buitengestapt zelfs zonder hoogtepunt!
Dit was mijn eerste ervaring bij een DVP maar deze zal mij nooit terug zien!
Ben hier terecht gekomen omwille van een last minute afzegging van een andere dame.
Vlotte communicatie via WhatsApp, aangegeven dat ik onervaren ben maar dit was geen probleem.
Eenmaal aangekomen al een beetje geschrokken van het verschil met wat er op de foto's te zien is qua gezicht, ze is duidelijk ouder dan wat ze aangeeft op RL.
Vriendelijk begroet met een zoen en kreeg dan instructies om mij uit te kleden, financien afgehandeld en dan is ze begonnen met PMC.
Ze heeft een zeer mooi lichaam, borsten zijn naturel maar haar billetjes zijn bewerkt vermoed ik.
Vingeren mocht ik niet doen, dan is zij vanboven komen zitten (heel mooi zicht op haar voorgevel en hier mocht ik wel mee spelen).
Na amper een paar minuten (aangezien er weinig leven in zat) aangegeven om een andere positie te doen, even doggy geprobeerd en haar een paar keer gevraagd om dit voor haar oke was (kon uit haar lichaamstaal niet opmaken of ze het zelf ook leuk vond).
Ze neemt totaal geen initiatief en geeft amper tot geen interactie (zelfs amper oogcontact).
Haar engels is zeer gebrekkig en dus ter plaatse moeilijk te communiceren.
Kamer is zeer klein en heel warm ondanks dat de verwarming niet aanstond.
Ben na amper 30minuten al terug buitengestapt zelfs zonder hoogtepunt!
Dit was mijn eerste ervaring bij een DVP maar deze zal mij nooit terug zien!