- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-ik-ben-lisa-en-ik-kom-echt-spuitend-klaar-xxx-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vlot een afspraak kunnen maken. Heel hartelijk ontvangen, dat wel. Maar ze leek toch wel enkele jaren ouder dan 35. Maar goed, ik wou ze wel een kans geven.
Vlug ons beide opgefrist en op bed beland. Ze laat zich erg gewillig beffen en vingeren en helpt een handje om zo spuitend klaar te komen. Heerlijk!
Het tongzoenen was wat minimaal, enkel het tipje zeg maar. Vervolgens een ok pijpbeurt gekregen en nadien intiem, waarbij ik goed kon doorstoten.
Los van de mindere puntjes is het wel een enorm sympathieke en lieve vrouw. Maar wat mij betreft geen herhalingsgevaar.
Vlug ons beide opgefrist en op bed beland. Ze laat zich erg gewillig beffen en vingeren en helpt een handje om zo spuitend klaar te komen. Heerlijk!
Het tongzoenen was wat minimaal, enkel het tipje zeg maar. Vervolgens een ok pijpbeurt gekregen en nadien intiem, waarbij ik goed kon doorstoten.
Los van de mindere puntjes is het wel een enorm sympathieke en lieve vrouw. Maar wat mij betreft geen herhalingsgevaar.