Recensie Lisa (vh Chanel) Geleen (vh Sittard) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry de Wandelaar

Wandelaar
25
29/11/22
10
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/romantisch-is-met-een-veertje-kinky-met-een-hele-k_2383825
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week een date gehad, in de vrachtwagen, met deze dame. In de werkelijkheid, ziet ze er voor mij, minder aantrekkelijk uit dan op de foto's. Ze is daar wat voller. Nu is ze 20 kg lichter. Voor 45 minuten met haar afgesproken. Waar andere dames zich altijd eerst voorstellen en rustig op de stoel gaan zitten, stoof zij meteen door de vrachtwagen, met de schoenen over de stoelzitting :mad:, en ging op het bed zitten. Kan zeggen dat het "liefde" met gevoel was. Het gaat allemaal even wild. Ruw werd de jonge heer behandeld om tot leven te worden gebracht. Pijpen en deepthroat ging ook, na mijn beleving, erg wild. Heb wel eens subtielere versies meegemaakt. Mocht haar beffen en blijkbaar deed ik het goed, want ze kwam, bijna gillend, klaar. Volgens haar, waren er maar weinig mannen die haar een hoogtepunt konden bezorgen. Voor wat het waard is, denk ik dan maar. Mocht niet doorgaan voor ronde 2 bij haar, blijkt erg gevoelig te zijn. Uiteindelijk zij on top afgemaakt. Over condooms werd niet gesproken. De lans werd zonder bescherming zo naar binnen geschoven. Achteraf dacht ik, STOM dat ik er zelf niet over begonnen ben. Met 35 minuten was het klaar. Voor mij, duidelijk, geen herhaling.

Terug
Bovenaan Onderaan