Justme1205
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jong-highclass-stel-voor-jou-of-jullie_8268722
- Totale kosten (in euro)
- 500
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Eens in de zoveel tijd heb ik weleens zin in een vrouw gerichte trio... De Nederlandse stelletjes, die het echt voor hun plezier doen, zijn de laatste tijd vrij zeldzaam.
Tim en Lisa vallen voor mij j wel onder de categorie: echte liefhebbers.
Contact verliep heel makkelijk en soepel. Wel gaven ze aan de behoefte te hebben om even vooraf te videobellen. Zodoende even kennismaking en eventuele wensen te bespreken. Zo gezegd, zo gedaan!
Ze arriveerde keurig op tijd!
Onder het genot van een bubbeltjes even het ijs breken...
En vanaf daar neemt Lisa eigenlijk de leiding, wat ze echt wel heel geil deed...
Met kleine opdrachtjes van trek dit uit, doe dat, kom hier zitten.
Hierdoor ging de overgang naar de slaap kamer heel soepel.
Ze zoent (TZ) heel geil, en je merkt dat ze daar zelf ook echt geil van wordt.
Terwijl ze je goed, en diep pijpt (geen DT) kijkt ze je onwijs geil aan. Neem van mij aan, ze kan echt heel geil en ondeugend uit haar ogen kijken.
Er is voldoende afwisseling, en Lisa vergeet je echt geen moment.
Uit eindelijk zat ze op haar knietjes op de grond en hebben we allebei haar gezicht onder gespoten... Heel geil.
Daarna even douchen, nog even wat gezeten, beetje ouwehoeren.
Vwb Tim, Tim is echt 'n hele relaxte vent, die er, of zelf van geniet z'n vrouw bezig te zien, of het haar echt oprecht gunt, of miss wel allebei, idk.
Tim en Lisa vallen voor mij j wel onder de categorie: echte liefhebbers.
Contact verliep heel makkelijk en soepel. Wel gaven ze aan de behoefte te hebben om even vooraf te videobellen. Zodoende even kennismaking en eventuele wensen te bespreken. Zo gezegd, zo gedaan!
Ze arriveerde keurig op tijd!
Onder het genot van een bubbeltjes even het ijs breken...
En vanaf daar neemt Lisa eigenlijk de leiding, wat ze echt wel heel geil deed...
Met kleine opdrachtjes van trek dit uit, doe dat, kom hier zitten.
Hierdoor ging de overgang naar de slaap kamer heel soepel.
Ze zoent (TZ) heel geil, en je merkt dat ze daar zelf ook echt geil van wordt.
Terwijl ze je goed, en diep pijpt (geen DT) kijkt ze je onwijs geil aan. Neem van mij aan, ze kan echt heel geil en ondeugend uit haar ogen kijken.
Er is voldoende afwisseling, en Lisa vergeet je echt geen moment.
Uit eindelijk zat ze op haar knietjes op de grond en hebben we allebei haar gezicht onder gespoten... Heel geil.
Daarna even douchen, nog even wat gezeten, beetje ouwehoeren.
Vwb Tim, Tim is echt 'n hele relaxte vent, die er, of zelf van geniet z'n vrouw bezig te zien, of het haar echt oprecht gunt, of miss wel allebei, idk.