Recensie Lisa, Privehuis Almere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathijs heeft zin

Wandelaar
97
03/04/23
72
8
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisalmere.nl/lisa/
Totale kosten (in euro)
250
Deze intelligente volslanke dame met humor en vooral passie is een top girlfriend experience dame, wat een klasse en was een energie! En lekker Hollands. Koste wel ff moeite om er tussen te komen want ze is schijnbaar druk bezet en ik snap nu ook waarom! Want de vonken vlogen er vanaf. Denk nu al 1 van mijn beste sekservaringen van dit jaar. Geweldige inzet en voorspel met teasen en gepassioneerd tongzoenen. Dat was alleen al de moeite waard om haar te bezoeken. De seks kon natuurlijk dan ook niet meer tegenvallen en dat bleek ook. Een vrouw die weet hoe je ook kan seksen, een soort hogere seksschool! Haha. Ik ga haar zeker nog eens bezoeken:)

Eigenlijk heb ik de navigatie natuurlijk niet meer nodig, maar om een beetje zicht te houden op de files, staat google maps toch regelmatig ingesteld op de Josephine Bakerstraat 29 in Almere. Je weet wel, daar waar Privéhuis Almere zit, op die prettige locatie, met die leuke gastvrouw en jazeker met die geweldige topper Lisa 😍

Ja hoor, ook afgelopen zaterdag heeft de navigatie mij weer naar Almere gebracht. Terwijl het zonnetje hoog aan de hemel stond, ging ik op weg naar een andere hemel, de 7e hemel.

Ik ben allang de tel kwijt hoe vaak ik bij Lisa ben geweest. Dat is ook niet zo belangrijk uiteindelijk, het gaat erom dat ik er nog altijd met veel plezier kom. De inmiddels vertrouwde omgeving, het fijne contact, Lisa verstaat haar vak als geen ander. En als je denkt, maar dat gaat op den duur toch vervelen? Nou, dat is dus net één van de talenten van Lisa.

Ze zorgt ervoor dat het nooit saai wordt. Als je mijn eerdere recencies hebt gelezen weet je dat Lisa mij de laatste paar keren kennis heeft laten maken met soft SM. Uitstel van het orgasme, het is wonderlijk en ik ga geregeld huiswaards zonder überhaupt intiem te zijn geweest. Het is een verademing, ik kan het iedereen aanraden eens uit te proberen.

Maar Lisa zou Lisa niet zijn als ze het niet af en toe over een andere boeg gooit. Zo ook deze keer, ik lag heerlijk te genieten van haar aanrakingen. Van wat tikken en flinke knepen in mijn tepels en uiteindelijk twee wasknijpers op mijn tepels. Vorige week met het koude weer werd ik eraan herinnerd dat ze wel erg gevoelig kunnen zijn na zo'n sessie 🤣😂 Met een handdoekje over mijn ogen is het altijd maar weer afwachten wat er volgt. En nadat ik al een paar keer moest vechten om het orgasme nog niet plaats te laten vinden, werd ineens de trucendoos geopend.

Ik hoorde wat geritsel, voelde een condoom om mijn penis glijden en voor ik het wist zat Lisa heerlijk cowgirl boven op mij. Het zal geen verrassing zijn dat dit al snel eindigde in een fantastisch orgasme. Even helemaal van de wereld en met een dikke vette glimlach moest ik even bijkomen.

En daarom heren, kom ik zo ontzettend graag bij Lisa. Nou ja, vooruit niet alleen daarom, want ik vind haar gewoon een geweldig mens en vind het ook heerlijk om met haar te kletsen. Maar ze stelt dus nooit teleur. Ze houdt het spannend en ik heb in al die keren nog nooit een slechte ervaring gehad en zelfs niet ietsje minder. Tsja, dan ben je gewoon een topper. Ik kan er weinig anders van maken! Dankjewel weer Lisa, tot de volgende 😘

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Lisa, sommige schrijven bladzijdes vol over haar. Kan daar zeker in mee gaan. Professioneel, persoonlijk,geil en down to earth tegelijk!
Geweldige combinatie voor een heerlijke date
wink.png

Wat kan die vrouw pijpen zeg, ik verschoot bijna m'n kruit in het begin al.
Verschillende standjes gedaan voordat ze weer ging pijpen alsof er goud uit zou spuiten op die manier. Heerlijke sessie met een topvrouw!

Terug
Bovenaan Onderaan