Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De dag na Lisa's 'verjaardags gangbang' nog een keertje 'privé' afgesproken met haar.

Op het programma stonden 'sushi & sex'. Een lekkere én leuke combinatie, kan ik je verzekeren. Dus, na eerst even grondig douchen... samen 'sushi op bed'. De sushi was erg lekker... en wat er daarna kwam nog veel meer! Haha!

Na de sushi eerst een korte massage met olie... Wat heeft Lisa toch een behendige handen! OMG! Wat stond ik hard! Al snel ging het over naar kussen, likken, strelen... en véél meer! Oh! Wat is het heerlijk met haar vrijen! Wat een stomige sex! Een wervelwind van lust & plezier! Op een zeker moment haalt ze er zelfs haar 'super magic want' bij terwijl ik diep in haar stoot. OMG! Die vibraties! En... die zalige uitdrukking op haar gezicht! Man! Kan je verzekeren dat het een waar genoegen is om haar te plezieren! Wat een genot! En hoe meer je geeft, hoe meer je terug krijgt! OMG!

Dan neemt ze olie... en begint m'n pik stevig te masseren. Met een ontdeugende blik haalt ze die 'super vibrator' er opnieuw bij. Wil ze me zien spuiten? De vibrator gaat op en neer, over m'n pik, op m'n ballen... en terug... en op m'n frenulum. Oh! Zo heftig! Maar zij gaat verder... tot ik het niet meer uit hou. krachtig spuitend klaar kom! Oh! Jij spuit zo ver!

Lisa blijft toch een boeiende vrouw...

Terug
Bovenaan Onderaan