- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gisteren na redelijk lange tijd weer eens een bezoekje gebracht aan Lisa. Ze zag er gruwelijk lekker uit met haar doorschijnende topje dus ik kon ook niet anders dan me eraan overgeven.
Binnen gevraagd of ze ook haar zwarte nylons aan wilde doen en haar topje aan wilde houden. Man man een grotere sexbom kon ik me niet voorstellen.
Naarmate ik er vaker kom merk ik dat de omgang steeds relaxter wordt met Lisa. Waar de eerste keer (inmiddels ook weer twee jaar terug) nog redelijk zakelijk was (althans wat ik me ervan herinner) is daar nu totaal niks meer van te merken. Flink opgeilen, de hele tijd oogcontact, lekker meedeinen en opjutten tijdens de sex, lekker kronkelen tijdens het beffen, wat wil je nog meer

Ik heb in ieder geval een heerlijk half uurtje met deze diva beleefd, en de beste date tot nu toe met haar.
Binnen gevraagd of ze ook haar zwarte nylons aan wilde doen en haar topje aan wilde houden. Man man een grotere sexbom kon ik me niet voorstellen.
Naarmate ik er vaker kom merk ik dat de omgang steeds relaxter wordt met Lisa. Waar de eerste keer (inmiddels ook weer twee jaar terug) nog redelijk zakelijk was (althans wat ik me ervan herinner) is daar nu totaal niks meer van te merken. Flink opgeilen, de hele tijd oogcontact, lekker meedeinen en opjutten tijdens de sex, lekker kronkelen tijdens het beffen, wat wil je nog meer

Ik heb in ieder geval een heerlijk half uurtje met deze diva beleefd, en de beste date tot nu toe met haar.