- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na wat heen en weer gewandel afgelopen woensdag uiteindelijk bij Lisa uit gekomen, ik was vooral gevallen voor grote voofgevel. Gekozen voor het instap tarief van € 35,00.
Nou, nou, dat viel met niet tegen, naar mijn pielemans te hebben gewassen, heb ik staand haar borsten en billen betast. Hierna op het bed beland en heerlijk met haar heerlijke naturel tieten gespeeld.
Hierna werd ik lekker gepijpt. en ondertussen mocht ik ook met mijn vingers in haar natte gleuf. En toen mijn apparaat op oorlogssterkte was, heb ik haar in 3 standjes geneukt.
Al met al een prima ervaring met een leuke. enigzins verlegen vrouw met mooie rondingen,
Nou, nou, dat viel met niet tegen, naar mijn pielemans te hebben gewassen, heb ik staand haar borsten en billen betast. Hierna op het bed beland en heerlijk met haar heerlijke naturel tieten gespeeld.
Hierna werd ik lekker gepijpt. en ondertussen mocht ik ook met mijn vingers in haar natte gleuf. En toen mijn apparaat op oorlogssterkte was, heb ik haar in 3 standjes geneukt.
Al met al een prima ervaring met een leuke. enigzins verlegen vrouw met mooie rondingen,
Laatst bewerkt: