Recensie Lisa (Col.) Doubletstraat 16,k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
231
02/07/21
293
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week maar weer eens een wandeling gemaakt en het was eigenlijk te warm om te neuken. Na een aantal rondjes gelopen te hebben had ik besloten om maar eens wat nieuws te pakken deze keer en kwam uit bij 16,k4 maar deze dame had meer oog voor haar telefoon dan voor mij want ze bleef maar naar haar telefoon staren. Na een aantal keer langs haar raam te hebben gelopen was het raak. Aan de deur gevraagd wat het kost en de mogelijkheden. 50,- was het antwoord. Op zich voelde het wel goed en ben naar binnen gegaan. Lisa is niet groot en heeft zwart lang haar en deze avond had ze een bodystocking aan. Ik schat haar leeftijd tegen de 40 en ze is slank en klein denk 1.60. Lisa was al snel uitgekleed en daar kwamen ineens haar silliconen borsten tevoorschijn wat ik totaal niet mooi vind en deze waren nog lelijk ook oftewel ergens een goedkoop adresje in Colombia gevonden.? Ik ging mijn leuter wassen en kwam daarna op het bed liggen waarbij ze tussen mijn benen ging zitten. Ze schrok een beetje van het formaat. Dit is vaak geen goed teken maar omdat het warm was en ik ook een beetje moe was zei ik dat ik alleen pijpen en een massage wilde. Ze pakte een condoom en stopte die in haar mond en op die manier deed ze hem om mijn pik, meestal een manier van een doorgewinterde dvp. Mijn jongeheer was snel op sterkte en na een aantal flinke halen ging zo zo zitten dat ze zei dat ik haar mocht betasten. Even later vroeg ze of ik daadwerkelijk niet wilde neuken? Ik zei dat wat ze nu deed, pijpen en een beetje mijn ballen masseren, prima was. Toch na een aantal minuten later toegegeven om haar mij te neuken oftewel Lisa bovenop. Ze deed dit op de zogenoemde reverse cowgirl waar ik niet zo`n voorstander van ben maar door haar lolita lijfje was het best wel lekker. Ik pakte mijn pik beet bij vlak bij mijn ballen en bewoog hem van boven naar beneden en haalde hem er een stukje uit en ging over haar klit waarnaar ik hem er weer in stopte dit deden we een aantal keren en we werden er beiden flink opgewonden van waarna een explosie niet uit kon blijven.

Lisa is op zich een leuke dame maar ik vind haar wel zakelijk ingesteld en dat kwam mede doordat ze wel een aantal keren op haar horloge keek zo met een blik van, baby come.

Herhaling zit er niet in ondanks dat de sex goed was maar de echte klik was er niet maar zeker voor andere wandelaars een aanrader om eens bij Lisa te buurten. Ik had 50 gegeven en opgeschaald naar nog eens 50.

Terug
Bovenaan Onderaan