- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3049864-lisa
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ja, Lisa Borne, ontvangt in Hengelo
in een rommelig huis. Slaapkamer is meer een bedstee dan slaapkamer. Was ook warm in het hok. Dames is oke. Praat wel en is toegankelijk. Lastig afspreken, ik wilde graag iets eerder dan dat ze normaal doet. Voor mij uitzondering gemaakt wat ik op prijs stel. Afgesproken uur voor €150 wat ook in de advertentie staat. Ter plekke zeker niet alles bij de prijs in. Op Kinky geen extra's vermeld. Extra betalen voor meerdere dingen. Bood €20 voor pzc, dat was goed. Op bed beland en aan de gang, pijpen was prima, al snel kwam een condoom tevoorschijn. Ik zei, rustig aan. Heb haar nog even gevingerd waarop ze vrij snel klaarkwam, volgens haar. Rubber erom en doggy neuken, na minuut of 5 zei ze, kom maar op mijn rug klaar. Was nog maar net begonnen, ze draaide zich om en heb haar met de benen in mijn nek nog even geneukt. Toen kwam de mededeling dat ze er wel klaar mee was. Rubbertje volgeblaft en teruggetrokken. Mevrouw belde haar moeder over boodschappen doen bij een Duitse supermarkt en stapte onder de douche. Toen ze klaar was mocht ik ook, wat ik op prijs stel. Daarna kleren aan en einde oefening. Alles met elkaar op de kop af 30 minuten. Heb nog geprobeerd iets van de prijs af te krijgen omdat ik voor een uur had afgesproken. Helaas €150 het pzc heeft ze dan niet gerekend. Wil geen trammelant maken, dat is het me niet waard. Conclusie, zeker niet boeken voor een uur! Kom niet terug omdat ik met een half uur weer buiten stond terwijl een uur was afgesproken. Ook niet in de ochtend afspreken want dan is mevrouw niet helemaal wakker. Half uurtje denk prima te doen. Voor mij geen herhaling.