Enige tijd terug stond Lira op mijn verlanglijstje. Ze reist België en ik denk ook andere landen rond. Als ze aanwezig is => www.redlights.be/profiel/lira-9 Voor mij is dit de grootste slet die ik ooit bezocht heb. Er is duidelijk een hoek af. Haar tarief is 120€ en dan kan alles. Binnengekomen danst ze rond jou en kleed ze je uit. Tijdens dat dansje zat ik al met mijn vingers in haar kut en kontje, verder lekker kunnen tongzoenen wat ze allemaal kon appreciëren. Het bed op verder met haar kut een kont gespeeld alsook wat dildo´s erin gestopt. Terwijl ik daar bezig was pijpte zij me diep en likte ze mijn kont uit. Dan overgegaan tot neuken, direct gekozen voor anaal maar wel met condoom, zonder mag ook maar lees verder. Vlot erin en na wat geneuk de bedoeling condoom eraf en op haar klaarkomen maar dat mocht niet, ze wou tot de laatste druppel in haar mond en ik denk dat ze het ook nog doorgeslicht heeft.
Wel opgelet, op nzcforum gelezen dat ze een soa doorgeven zou hebben en dat ze dit zelf behandeld heeft theekruiden.
Voor mij de grootste slet ooit bezocht maar wees voorzichtig. Ik droom er nog over maar durf ze voorlopig niet te bezoeken.
Wel opgelet, op nzcforum gelezen dat ze een soa doorgeven zou hebben en dat ze dit zelf behandeld heeft theekruiden.
Voor mij de grootste slet ooit bezocht maar wees voorzichtig. Ik droom er nog over maar durf ze voorlopig niet te bezoeken.